افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

کرج در حالت آماده باش بود

  • کد خبر : 404608
کرج در حالت آماده باش بود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اعلام کرد: با توجه به هشدار هواشناسی برای بارش برف و باران، تیم های راهداری این استان در آماده باش هستند. به گزارش صبحگاهی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اعلام کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر […]







مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اعلام کرد: با توجه به هشدار هواشناسی برای بارش برف و باران، تیم های راهداری این استان در آماده باش هستند.



به گزارش صبحگاهی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اعلام کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، تیم های راهداری این استان در آماده باش هستند.

ˈعلی زندی فرˈ روز دوشنبه افزود: 120 پلیس راه در قالب 14 تیم و 100 دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین در ادارات راهداری و پایگاه های راهنمایی و رانندگی استان البرز مستقر و در آماده باش هستند.

وی گفت: با توجه به پیش بینی بارش برف و باران در استان البرز به ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی از رانندگان تقاضا می شود در مناطقی که احتمال ریزش سنگ از کوهستان وجود دارد از توقف خودداری کنند.

سامیه ملاحی روز دوشنبه گفت: با احتساب نفوذ سامانه بارشی در 24 ساعت گذشته بیشترین بارندگی با 13 میلی متر در آزادشهر و توسکاچال مینودشت و 12 میلی متر در دلند رامیان رخ داده است.

مدیرکل راهداری البرز بیان کرد: رانندگان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های استان البرز با شماره تلفن گویا 141 تماس بگیرند.

بر اساس پیش بینی هواشناسی، سامانه بارشی از امروز تا اوایل هفته آینده همراه با بارش برف و باران در استان البرز فعال می شود.

منبع: ایرنا




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.