افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

علی عسگری: انسجام حرف اول را در پرسپولیس می زند/ مهاجمان باید زهرآگین تر باشند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 404564
علی عسگری: انسجام حرف اول را در پرسپولیس می زند/ مهاجمان باید زهرآگین تر باشند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاگردان گاریدو همدل و منسجم هستند و همین باعث شد نتایج خوبی را در پرسپولیس ببینیم. تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه 9 اردیبهشت سومین دیدار مرحله گروهی لیگ برتر آسیا را در السد قطر برگزار می کند. این دیدار بسیار حساس است و هر دو تیم به دنبال 3 […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاگردان گاریدو همدل و منسجم هستند و همین باعث شد نتایج خوبی را در پرسپولیس ببینیم.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه 9 اردیبهشت سومین دیدار مرحله گروهی لیگ برتر آسیا را در السد قطر برگزار می کند. این دیدار بسیار حساس است و هر دو تیم به دنبال 3 امتیاز بازی هستند. پرسپولیس در دو بازی اخیر خود مقابل الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان یک امتیاز کسب کرده و در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد و در مقابل السد با 4 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

ثبات بهترین گزینه پرسپولیس است.

حمیدرضا علی عسگری بازیکن سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این دیدار گفت: فکر می کنم پرسپولیس در شرایط خوبی قرار دارد و در واقع قبل از شروع فصل امید زیادی به پرسپولیس نداشتم اما خدا را شکر که وضعیت طوری شد که همه چیز اتفاق افتاد.» در کنار هم خوب خلق شد و می توانید شرایط خوبی را برای این تیم متصور شوید. انسجام تیمی بزرگترین گزینه پرسپولیس است که می تواند در موفقیت این تیم تاثیرگذار باشد.

پرسپولیس از السد قوی تر است

وی در خصوص حضور بازیکنان شاخصی مانند اکرم عفیف در تیم السد گفت: درست است که السد بازیکنان خوبی در تیم خود دارد اما فوتبال یک بازی تیمی است و پرسپولیس از نظر بسیار قویتر از السد است. بازیکنان در شرایط روحی و روانی بسیار خوبی هستند و فکر نمی کنم در مقابل السعد مشکلی داشته باشیم.

عیسی باید بر رفتار خود کنترل داشته باشد.

علی عسگری در خصوص وضعیت خط حمله تیم پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس قبل از دیدار با السد نتایج خوبی کسب کرده بود و زمانی که این تیم نتیجه بگیرد شرایط زیادی تحت تاثیر آن قرار می گیرد. عیسی آل کثیر بازیکنی است که دوست دارد در تیم فیکس باشد و متأسفانه اگر اتفاقی در تیم بیفتد خیلی سریع واکنش نشان می دهد و وقتی خارج از تیم پرسپولیس است نارضایتی خود را به تیم منتقل می کند. پیشنهاد می کنم طوری عمل کند که به نفع تیم و خودش باشد چون اگر شرایط به همین منوال باشد خودش بازنده خواهد بود. عیسی را خیلی دوست دارم و او را در پرسپولیس تاثیرگذار می دانم و هر بار که در این تیم بوده عملکرد خوبی داشته است.

بازیکنان پرسپولیس باید در خط حمله زهرآگین تر باشند

و افزود: افراد دیگری مثل «لوکاس ژوائو» هم می توانند به پرسپولیس کمک کنند و دست مربی برای انتخاب بازیکن باز است. امیدوارم در این مقطع حساس و مهم بازیکنان و کادرفنی به گونه ای همکاری کنند که تیم بتواند نتیجه خوبی بگیرد و بازیکنان دچار مشکل نشوند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ضعف پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظرم بازیکنان پرسپولیس می توانند ظاهر بهتری داشته باشند و در دپارتمان هجومی زهردارتر باشند. در مجموع تیم پرسپولیس حامی و متحد است و من چنین ضعفی را در تیم نمی بینم. ثبات مهمترین عامل پرسپولیس است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)