افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

اسنپدراگون 8 الیت در بنچمارک AnTuTu پردازنده A18 Pro اپل را شکست داد.

  • کد خبر : 404533
اسنپدراگون 8 الیت در بنچمارک AnTuTu پردازنده A18 Pro اپل را شکست داد.

اخیرا تراشه قدرتمند جدید کوالکام اسنپدراگون 8 الیت توانسته در بنچمارک AnTuTu از تراشه A18 Pro اپل پیشی بگیرد و به این ترتیب توجه بسیاری را به خود جلب کند. این تراشه که به زودی معرفی خواهد شد، توانسته نتایج بسیار چشمگیری را از خود نشان دهد و در مقایسه با تراشه رده بالای اپل، […]

اخیرا تراشه قدرتمند جدید کوالکام اسنپدراگون 8 الیت توانسته در بنچمارک AnTuTu از تراشه A18 Pro اپل پیشی بگیرد و به این ترتیب توجه بسیاری را به خود جلب کند. این تراشه که به زودی معرفی خواهد شد، توانسته نتایج بسیار چشمگیری را از خود نشان دهد و در مقایسه با تراشه رده بالای اپل، عملکرد بهتری از خود نشان دهد. این تراشه در Realme GT7 Pro که هنوز معرفی نشده است آزمایش شد و به طرز شگفت انگیزی خوب کار کرد. در این مقاله به جزئیات این بنچمارک و مقایسه عملکرد این دو تراشه می پردازیم. با ما در DJ باشید.

بنچمارک AnTuTu: اسنپدراگون 8 الیت در مقابل A18 پرو

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط OnLeaks و Smartprix، نتایج بنچمارک AnTuTu Realme GT7 Pro که به تراشه Snapdragon 8 Elite مجهز شده است، نشان می دهد که این تراشه امتیاز قابل توجه 3,025,991 را به دست آورده است. این امتیاز تقریباً دو برابر امتیاز 1,651,728 است که توسط تراشه A18 Pro اپل که در آیفون 16 پرو مکس استفاده شده است به دست آمده است. این نتایج واقعا تعجب آور است و نشان می دهد که اسنپدراگون 8 الیت رقیبی بسیار جدی برای اپل از نظر قدرت پردازشی و عملکرد خواهد بود.

علاوه بر این، این نتایج نزدیک به عملکرد تراشه MediaTek Dimension 9400 است که در همان تست AnTuTu حدود 3,007,853 امتیاز کسب کرد. این نشان می دهد که کوالکام با تراشه جدید خود توانسته جایگاه بسیار خوبی در بازار تراشه های پرچمدار پیدا کند و عملکردی فراتر از انتظارات ارائه دهد.

عملکرد Geekbench: رقابت نزدیک با A18 Pro

علاوه بر بنچمارک AnTuTu، گزارش های اولیه حاکی از آن است که Snapdragon 8 Elite در بنچمارک Geekbench نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی وان پلاس 13 که از تراشه اسنپدراگون 8 الیت بهره می برد، در تست تک هسته ای موفق به کسب 3216 امتیاز و در تست چند هسته ای 10051 امتیاز شده است.

در مقایسه، تراشه A18 Pro اپل توانست امتیاز 3358 را در تست تک هسته ای کسب کند و کمی جلوتر از اسنپدراگون 8 الیت باشد. اما در تست چند هسته ای امتیاز 8184 را به دست آورد که نشان می دهد از اسنپدراگون 8 الیت عقب است. این نتایج نشان می دهد که تراشه اسنپدراگون 8 الیت مزیت قابل توجهی در عملکرد چند هسته ای دارد و انتخاب بهتری برای اجرای فرآیندهای سنگین تر خواهد بود.

مشخصات Realme GT7 Pro

گوشی Realme GT7 Pro که به تراشه Snapdragon 8 Elite مجهز شده است به زودی در چین عرضه می شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی دارای صفحه نمایش BOE OLED با سایز 6.78 اینچ و نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود تجربه کاربر بصری جذاب

از نظر سرعت شارژ، این گوشی دارای گواهی پلتفرم 3C چین است و از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. باتری این دستگاه با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت می تواند یکی از نقاط قوت آن باشد چرا که این حجم باتری می تواند عمر باتری قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار دهد.

از نظر دوربین، این گوشی به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX906 سونی مجهز خواهد شد که با یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز 50 مگاپیکسلی تله فوتو عرضه می شود. این لنز تله فوتو دارای زوم اپتیکال 3 برابری است و انتظار می رود زوم هیبریدی بالاتری نیز ارائه دهد.

نتیجه: اسنپدراگون 8 الیت، یک رقیب جدی برای اپل است

بر اساس نتایج بنچمارک AnTuTu و Geekbench، به نظر می رسد تراشه اسنپدراگون 8 الیت کوالکام می تواند یکی از قدرتمندترین تراشه های موبایل در سال 2024 باشد. عملکرد این تراشه در تست های بنچمارک نشان می دهد که کوالکام توانسته در رقابت با اپل پیشرفت چشمگیری داشته باشد. و کاربران انتظار دارند این تراشه عملکرد بی نظیری را در گوشی های پرچمدار آینده ارائه دهد.

با این حال باید منتظر اعلام رسمی و تست های بیشتر باشیم تا ببینیم این تراشه تا چه حد می تواند عملکرد بهتری نسبت به رقبای خود در استفاده روزانه و بازی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.