افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

پروژه جنجالی ترامپ؛ رویاهای بزرگ، نتایج ناامید کننده!

  • کد خبر : 404511
پروژه جنجالی ترامپ؛ رویاهای بزرگ، نتایج ناامید کننده!

ورلد لیبرتی مالی (World Liberty Financial)، پروژه دونالد ترامپ (دونالد ترامپ)، با ادعاهای بزرگ کارش را شروع کرد و گفت که قصد دارد یک تغییر بزرگ در جهان ارزهای دیجیتال ایجاد کنید. اما فروش توکن های این پروژه اصلا به ادعاهای او نزدیک نبود. به گزارش اسمارتک نیوز، مشکلات توکونومیکس، تاریخچه برخی از بنیانگذاران، محدودیت […]

ورلد لیبرتی مالی (World Liberty Financial)، پروژه دونالد ترامپ (دونالد ترامپ)، با ادعاهای بزرگ کارش را شروع کرد و گفت که قصد دارد یک تغییر بزرگ در جهان ارزهای دیجیتال ایجاد کنید. اما فروش توکن های این پروژه اصلا به ادعاهای او نزدیک نبود.

به گزارش اسمارتک نیوز، مشکلات توکونومیکس، تاریخچه برخی از بنیانگذاران، محدودیت سرمایه گذاران به Aفاراد آمریکایی واجد شرایط و برخی مشکلات دیگر باعث شد این پروژه به اهداف خود برسد نمی رسند; حال باید ببینیم این پروژه می تواند یا خیر ورق ذره برای جسم مستقیم بازگشت? یا طبق مسیر پیش بینی شده دشواری آیا پیش خواهد بود؟

لیبرتی ورلد شروع بدی داشت

اگرچه یکی از اهداف اولیه پروژه ارزهای دیجیتال ترامپ این بود ۲۰٪ برای فروش توکن از عرضه و 300 میلیون دلار برای جمع آوری وجوه، او فقط موفق شد 13.5 میلیون دلار جذب سرمایه؛ یعنی کمتر از از هدف اولیه! البته دلیلش مشخص است کاغذ طلا (به جای کاغذ سفید) این پروژه ذکر شده است که شرکت دیتی مارکوس دفای (DT Marks DEFI LLC) که به خانواده ترامپ متصل است، حق دارد ۷۵٪ از درآمد خالص پروتکل و 337.5 میلیون دلار توکن های WLFI را دریافت کنید. جهان چو (جهان چو)، یکی از بنیانگذاران سرمایه جنبشی (Kenetic Capital) در این باره گفت:

این موضوع حتی حامیان سرسخت ترامپ را نیز در مورد این پروژه شک کرده است توانایی بقا دارد

جت سیو (یات سیو)، از مؤسسان برندهای انیموکا (Animoca Brands)، با این نظر موافق بود و گفت:

به نظر می رسد این پروژه بیشتر فرصتی برای کسب درآمد اگرچه ترامپ حمایت خود را از صنعت کریپتو اعلام کرده است، اما او و خانواده‌اش هنوز نشان نداده‌اند که اهداف Web-3 را درک می‌کنند. که بیشتر در مورد همکاری و ساختن یک جامعه است

مشکلات این پروژه اساسی تر از این حرف هاست

چو همچنین خاطرنشان کرد که محدود کردن فروش به سرمایه گذاران واجد شرایط ایالات متحده مانع از مشارکت سرمایه گذاران عادی شده است. وی همچنین گفت که احتمال حضور دو موسس این پروژه وجود دارد تعقیب همه (Chase Herro) و زک مردمی (زک فولکمن) امیتر تردید و از دست دادن علاقه سرمایه گذار شده اند.

Hero and Folkman در گذشته پروژه ای به نام DiFi بود داف فاینانس (Dough Finance) پروژه ای که در ماه جولای هک شد 2 میلیون دلار از دست رفته همچنین گزارش هایی مبنی بر دست داشتن آنها در چندین پرونده قضایی وجود دارد در سراسر ایالات متحد بوده اند

ضعف اقتصادی پروژه و گذشته بحث برانگیز بنیانگذاران لیبرتی ورلد تنها چیزهایی نیست که سرمایه گذاران را نگران کرده است. جو مک کان (جو مک کان)، موسس مالی نامتقارن (Asymmetric Financial)، این پروژه را پلتفرم وام دهی دیگری نامید که 5 سال پیش نوآورانه بود.

علاوه بر این، کاغذ طلای پروژه مشخص می کرد که توکن های WLFI حداقل برای 1 سال غیرقابل انتقال خواهند بود و این موضوع نگرانی هایی را در مورد وضعیت نقدینگی ایجاد کرده است. حتی پس از گذشت یک سال، این توکن‌ها تنها در صورتی قابل معامله خواهند بود که جامعه آزادی جهانی به تغییر ممنوعیت تجارت رأی دهد.

این پروژه در مراحل فروش توکن نیز با مشکلات فنی زیادی مواجه شد به طوری که وب سایت از دسترس خارج شد. این به فروش توکن های WLFI کمکی نکرد.

یک منبع آگاه گفت که میزان فروش 13.5 میلیون دلار از طریق وب‌سایت، نه لزوماً همه توکن‌های فروخته شده توسط پروژه، زیرا برخی از خریداران ممکن است توکن‌ها را مستقیماً از خود تیم پروژه خریداری کرده باشند. با این حال، این پروژه شروع کنید دارد و به نظر می رسد که مسیر سخت جلوتر است

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-21 11:59:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.