افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

6 هزار دستگاه خودروی وارداتی عرضه می شود.

  • کد خبر : 404488
6 هزار دستگاه خودروی وارداتی عرضه می شود.

به گزارش بازار، مهدی ضیغمی رئیس طرح واردات خودرو وزارت امنیت شب گذشته در نشست خبری آنلاین با بیان اینکه ثبت نام خودروهای وارداتی از روز چهارشنبه 11 آبان ماه آغاز می شود، گفت: متقاضیان تا 16 آبان مهلت دارند در سامانه ثبت نام خود ثبت نام کنند. سیستم یکپارچه خودروهای وارداتی ضیغمی افزود: البته […]

به گزارش بازار، مهدی ضیغمی رئیس طرح واردات خودرو وزارت امنیت شب گذشته در نشست خبری آنلاین با بیان اینکه ثبت نام خودروهای وارداتی از روز چهارشنبه 11 آبان ماه آغاز می شود، گفت: متقاضیان تا 16 آبان مهلت دارند در سامانه ثبت نام خود ثبت نام کنند. سیستم یکپارچه خودروهای وارداتی

ضیغمی افزود: البته متقاضیان خرید این خودروها باید قبل از ثبت نام مبلغ 500 میلیون تومان را در یکی از بانک های عامل مسدود کنند و متقاضیان تا روز شنبه 14 آبان ماه این فرصت را دارند.

مدیر پروژه واردات خودرو وزارت حراست درباره حداکثر قیمت واردات خودرو تصریح کرد: حداکثر قیمت واردات خودرو تغییری نکرده است.

وی در پاسخ به سوال مهر در خصوص حجم عرضه خودرو در این مدت گفت: 6 هزار خودرو در این مدت عرضه می شود.

مدیر طرح واردات خودرو وزارت حراست در پاسخ به سوال دیگر مهر درباره زمان تحویل خودرو به متقاضیان افزود: طبق آیین نامه حداکثر زمان تحویل خودرو به متقاضیان 4 ماه است. .

دیغمی درباره نحوه تامین خودروهای وارداتی و اولویت بندی گفت: در صورتی که تعداد متقاضیان بیشتر از خودروهای عرضه شده باشد، قرعه کشی و اولویت بندی متقاضیان خرید خودروهای وارداتی از طریق قرعه کشی انجام می شود.

وی افزود: در این مدت 11 مدل خودروی وارداتی به متقاضیان عرضه می شود و خریداران می توانند حداکثر 5 خودرو وارداتی را از بین خودروهای عرضه شده از طریق سامانه یکپارچه انتخاب کنند.

مدیر پروژه واردات خودرو وزارت حراست با بیان اینکه به نظر می رسد سامانه با مشکل مواجه شده است، گفت: سامانه مشکلی ندارد؛ به نظر می رسد این سامانه با مشکل مواجه شده است. افراد می توانند 24 ساعت پس از امضای حساب کاربری در سامانه ثبت نام کرده و خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی در خصوص وضعیت پلاک فعال نیز تصریح کرد: وضعیت پلاک فعال مانند قبل است یعنی برای خودروهای زیر پنج سال که دارای پلاک فعال هستند اعمال می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.