افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

آمریکا و رژیم صهیونیستی با کمک چند دولت مسلمان به دنبال فعال کردن تروریست ها در سوریه هستند.

  • کد خبر : 404463
آمریکا و رژیم صهیونیستی با کمک چند دولت مسلمان به دنبال فعال کردن تروریست ها در سوریه هستند.

به گزارش بازار، آنکارا که در تمام این مدت به عنوان شریک اصلی اقتصادی صهیونیست ها عمل کرده و علاوه بر ایفای نقش در تامین سوخت تانک های این رژیم، لباس زمستانی را در اختیار سربازان خود قرار داده است، اکنون قصد حمله به مسلمانان را دارد. . از پشت در میانه جنگ بین مقاومت […]

به گزارش بازار، آنکارا که در تمام این مدت به عنوان شریک اصلی اقتصادی صهیونیست ها عمل کرده و علاوه بر ایفای نقش در تامین سوخت تانک های این رژیم، لباس زمستانی را در اختیار سربازان خود قرار داده است، اکنون قصد حمله به مسلمانان را دارد. . از پشت در میانه جنگ بین مقاومت و صهیونیست ها، چاقو زدن و تبدیل شمال سوریه به محل جنگ و خونریزی. خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع آگاه سوری گزارش داد. سه گروه تروریستی جبهه الشام، نورالدین زنگی (وابسته به ترکیه) و حیات تحریر الشام (جبهه النصره سابق) در سه هفته گذشته برای آغاز عملیات نظامی خود با تل آویو به توافقاتی دست یافته اند. علیه ارتش سوریه از مناطق تحت کنترل آنها. .

«ظاهر طحان» کارشناس سوری مستقر در حلب به این خبرگزاری گفت: تروریست ها بر بسیج عناصر مسلح، انتقال سکوهای پرتاب موشک، توپخانه و تسلیحات به مناطق نزدیک به مواضع ارتش سوریه تمرکز کرده اند. در مقابل این حرکات، ارتش سوریه در روزهای اخیر مواضع خود را در شمال این کشور به ویژه در حلب تقویت کرده است. گفته می شود تروریست ها قصد دارند حلب، دومین شهر بزرگ سوریه را تصرف کنند و اوضاع این کشور را به فروپاشی کامل برسانند. همزمان با شمال سوریه، صهیونیست ها با کمک آمریکا و اردن به دنبال تحریک گروه های تروریستی در جنوب این کشور و همچنین وادار کردن دروزی ها به شورش علیه دولت مرکزی هستند.

صهیونیست ها ادعا می کنند که جنگ فرصتی برای حمله به دشمنانشان است. تل آویو و غرب از این فرصت برای حمله به فلسطین، لبنان و یمن استفاده کرده اند. تاکنون تنها ایران و عراق ضربه های کمتری خورده اند.

در همین حال، وضعیت سوریه نسبتاً باثبات باقی مانده است که این نیز به دلیل جنگ تدریجی رژیم است. این بدان معناست که این دولت نمی خواهد همزمان در همه جبهه ها درگیر جنگی شدید باشد، بلکه در هر مرحله یکی از طرف های مقاومت را هدف قرار می دهد. زمانی که تل آویو به شدت درگیر غزه بود، در جبهه لبنان مماشات می کرد، اما از حدود دو ماه پیش، مزیت عملیاتی خود را به سمت این کشور معطوف کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.