افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

رشیدی کوچی: رئیس جمهور می تواند فیلترینگ را حذف کند

  • کد خبر : 404450
رشیدی کوچی: رئیس جمهور می تواند فیلترینگ را حذف کند

به گزارش خبرآنلاین، جلال رشیدی کوچی ضمن ارزیابی اقدامات انجام شده در راستای تحقق وعده رئیس جمهور مبنی بر رفع نشتی، اظهار داشت: نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که اگر قرار است به موضوعی نقد یا رسیدگی کنیم، باید این موضوع را مد نظر قرار دهیم. به گزارش بیایید شرایط […]

به گزارش خبرآنلاین، جلال رشیدی کوچی ضمن ارزیابی اقدامات انجام شده در راستای تحقق وعده رئیس جمهور مبنی بر رفع نشتی، اظهار داشت: نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که اگر قرار است به موضوعی نقد یا رسیدگی کنیم، باید این موضوع را مد نظر قرار دهیم. به گزارش بیایید شرایط کنونی کشور را دنبال کنیم، یعنی ببینیم کشور در کدام مسیر قرار دارد و سپس وعده ها را دنبال کنیم، مسیر تحقق وعده های دولت چهاردهم که هنوز اجرایی نشده، با تنش های منطقه ای مواجه شد.

این نماینده سابق مجلس در گفت و گو با سیتنا ادامه داد: در شرایط کنونی رئیس جمهور برای افزایش امید و سرمایه اجتماعی و با توجه به همدلی گسترده ای که پس از وعده صادق به وجود آمد، می تواند به نوعی با دید مثبت به مردم هدیه دهد. و فیلترینگ را حذف کنید.

رشیدی کوچی افزود: رئیس جمهور می تواند فیلترینگ را حذف کند، دکتر مزیکیان علاوه بر ریاست، ریاست شورای عالی فضای مجازی و رئیس شورای عالی امنیت ملی را نیز برعهده دارد و موضوع فیلترینگ در این ها تصمیم گیری شده است. دو شورا.”

وی بیان کرد: پس از اتفاقات شهریور 1401 رئیس جمهور پیشین اعلام کرد که برای آرام کردن فضای کشور و مدیریت بهتر، محدودیت هایی را موقتاً برای برخی تریبون ها اعمال می کند و پس از آرام شدن جو، آن ها را رفع می کند. به شرایط؛ بنابراین زمانی که رئیس جمهور فعلی بتواند این مشکل را اجرا کند، می تواند برای حل آن نیز اقداماتی انجام دهد.

این نماینده دوره یازدهم گفت: بحث فیلترینگ ربطی به وزیر ارتباطات ندارد و زمانی که در مجلس بودم در مقابل وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ موضع گیری نکردم زیرا وزیر فقط یک مجری و تصمیم گیرنده نیست و نباید وارد این موضوع شد. به وزارت ارتباطات بروید.

رشیدی کوچی خاطرنشان کرد: زمانی که دولت رای اعتماد گرفت، مطلبی را در شبکه اجتماعی منتشر کردم و از رئیس جمهور درخواست کردم که پیگیری کوتاه مدتی برای افزایش امید مردم انجام دهد. لازم به ذکر است که ممکن است یک جمعیت حداقلی موافق فیلترینگ باشند، اما اکثریت مخالف آن هستند.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که در بحث فیلترینگ مطرح شد این بود که در کوتاه مدت به راحتی انجام می شود اما دولت این کار را نکرده است و گاهی مسائلی وجود دارد که مردم را نگران می کند. دولت باید چابک تر باشد، زیرا زمان را تلف می کند، بنابراین رفع نشتی کار سختی نیست.

و می افزاید: یکی از اپراتورها اعلام کرد که دو سوم کاربران از کلید برق استفاده می کنند اما اینطور نیست و اگر شبکه ای میلیون کاربر داشته باشد 990 هزار نفر از آنها از کلید برق استفاده می کنند.

رشیدی کوچی تصریح کرد: فیلترینگ موثر است و باید هر چه سریعتر رفع شود چرا که مردم چه با فیلتر و چه بدون فیلتر کار خود را انجام می دهند بنابراین نارضایتی مردم باید برطرف شود.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.