افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

تزیین سینک در خانه جدید عروس / قبل از هر چیز باید سلیقه زیادی داشته باشید خانم زیبا

  • کد خبر : 404432
تزیین سینک در خانه جدید عروس / قبل از هر چیز باید سلیقه زیادی داشته باشید خانم زیبا

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در بین ما ایرانیان از قدیم الایام تا امروز و آینده مرسوم بوده است که برای ازدواج ارزش زیادی قائل باشیم. از مراسم و تدارکات قبل از عروسی گرفته تا خود عروسی و بعد از آن. مثلا چیدمان و دکوراسیون خانه عروس بسیار مهم است. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در بین ما ایرانیان از قدیم الایام تا امروز و آینده مرسوم بوده است که برای ازدواج ارزش زیادی قائل باشیم. از مراسم و تدارکات قبل از عروسی گرفته تا خود عروسی و بعد از آن. مثلا چیدمان و دکوراسیون خانه عروس بسیار مهم است. ایرانی ها سنتی هستند و به ریزه کاری ها بسیار اهمیت می دهند. بسیاری از خانواده ها دوست دارند دکوراسیون و تجهیزات خاص و بی نقص باشد، بنابراین سعی می کنند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. جالب است که تا صبح روز عروسی آن را در یخچال عروس و داماد نگه می دارند و کشوها را تزیین می کنند. برای مثال در این مطلب می خواهیم به سراغ تزیین و زیباسازی سرویس بهداشتی در خانه عروس برویم. البته هر خانم با سلیقه ای می تواند از این تزیینات استفاده کند و آشپزخانه خود را زیباتر نشان دهد، اما اکثر عروس خانم ها کارهایی را به این سبک انجام می دهند. برای ایده های جالب Pinterest با ما همراه باشید.

طراحی آشپزخانه برای خانم های خاص.

خانم های خاص نیز می توانند از این سبک ایده ها استفاده کنند و از آن برای طراحی فضای خود استفاده کنند. زیرا زنان زیادی هستند که ساعاتی از روز را در آشپزخانه می گذرانند و دوست دارند آن فضا زیبا، دلنشین و با احساس خوب باشد. اما برای آشپزخانه خانه عروس این نوع کارها می تواند محیط را تمیز و مرتب و همچنین زیباتر نشان دهد. خانم های زیادی هستند که می خواهند ساده ترین قسمت های آشپزخانه را زیبا، تمیز و مرتب جلوه دهند و سینک یکی از فضاهای مهم برای آنهاست. این کار نه تنها می تواند ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشد، بلکه به آن احساس تمیزی و نظم می دهد.

9684784

ساخت ست لوازم دیزاینر با سایر لوازم آشپزخانه.

اما برای تزیین سینک اولین قدم انتخاب لوازم است. برای مثال می‌توانید از اسکاج‌های شیک و نگهدارنده‌های زیبا برای نگه داشتن مایع ظرفشویی و برس‌ها استفاده کنید و ظاهری جذاب به سینک ببخشید. از طرفی می توان با حوله های کوچک و مرتبی که طرح های ظریفی دارند و با سایر وسایل آشپزخانه ترکیب می شوند، به خود کمک کرد. به این ترتیب زیبایی و نظم در فضا بسیار بیشتر دیده می شود و حس و حال منحصر به فردی دارد.

867874

احساس طراوت و شادابی با گل و گل رز.

علاوه بر همه اینها، گلدان های کوچک یا گیاهان سبز نیز یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای طراحی سینک هستند. گل ها حس طراوت بسیار خوبی به انسان می دهند و می توانند محیط را شاداب تر جلوه دهند. این گلدان ها زیبا هستند و هوا را نیز تصفیه می کنند، بنابراین حس طراوت و تازگی که به محیط می دهند به شدت احساس می شود. می توانید گلدان ها را گوشه کنار سینک قرار دهید و از ظروف شیشه ای زیبا برای نگهداری صابون استفاده کنید.

987987

لوازم جانبی و نور مناسب برای فضای آشپزخانه.

اما راه حل مهم دیگر در این زمینه استفاده از نور کافی و البته نصب لامپ های کوچک و زیبایی است که در کنار سینک قرار می گیرند و در زیباسازی فضا تاثیر بسزایی دارند. چیدمان سینک در آشپزخانه عروس را می توان با انواع تزیینات و لوازم مورد پسند شما طراحی کرد و فضا را به آشپزخانه ای جذاب تبدیل کرد.

البته نورپردازی در هر فضایی می تواند موثر باشد. کوچک را بزرگ و بزرگ را کوچک کنید. همه چیز به انتخاب نور شما بستگی دارد.

8748748

68746



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.