افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

گیاهان همیشه سبز چسبنده؛ با سرمای پاییز و زمستان می توانید یک دیوار سبز در تراس خود داشته باشید

  • کد خبر : 404400
گیاهان همیشه سبز چسبنده؛ با سرمای پاییز و زمستان می توانید یک دیوار سبز در تراس خود داشته باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اگر امروز خانم هستید، به خوبی می دانید که داشتن دکوراسیون خوب در این روزها از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است و افراد زیادی برای رسیدن به آن تلاش می کنند تا دکوراسیون آن چیزی باشد که می خواهند. دکوراسیون در نهایت باعث تمجید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اگر امروز خانم هستید، به خوبی می دانید که داشتن دکوراسیون خوب در این روزها از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است و افراد زیادی برای رسیدن به آن تلاش می کنند تا دکوراسیون آن چیزی باشد که می خواهند. دکوراسیون در نهایت باعث تمجید اطرافیان شما می شود که باعث ایجاد حس خوب و افزایش اعتماد به نفس شما می شود. اما در این بین مهم است که برای فضای خود گیاهی را انتخاب کنید، یعنی یک گیاه ساده و تصادفی را برای این موضوع انتخاب کنید یا همان چیزی است که بین گیاهان آپارتمانی مجلل انتخاب کنید، زیرا هر کدام از آنها می توانند تأثیر داشته باشند. آنها خود را در دکوراسیون خاص دارند.

در ضمن در مورد نگهداری از گل و گیاه باید به این نکته توجه داشته باشید که گیاهی که انتخاب می کنید می تواند با شرایط فضا هماهنگی و هماهنگی داشته باشد زیرا در غیر این صورت باید منتظر بمانید تا آن گیاه بمیرد و مثلاً از بین برود. اگر فضای شما کم نور است یا از آن دسته افرادی نیستید که گل هایتان را به سرعت آبیاری می کنند و از آنها مراقبت می کنند، می توانید گیاهان آپارتمانی مقاومی را انتخاب کنید که حتی در سخت ترین شرایط نیز مقاومت کنند، آنها را به نمایش بگذارید و بدون آن ادامه دهید. حتی آه گفتن این را هم بگوییم که برای انجام یک سری کارها باید به سراغ یک سری گیاهان خاص بروید، مثلاً اگر می خواهید در بالکن، پاسیو یا هر مکان دیگری یک دیوار سبز ایجاد کنید، باید به سراغ استیکی بروید. . گیاهان داخلی، که اکنون در این مقاله آمده است. ما همیشه سبزیجات آنها را به شما معرفی می کنیم، پس با ما همراه باشید.

گلبرگ گیاهی چسبنده.

پتوس یکی از گیاهان خزنده است که به صورت آویزان، روی میز یا چسبیده به دیوارها و قفسه ها دیده می شود. این زیبایی دارای برگ های سبز تا سبز کم رنگ با لکه های سفید و زرد است و بسیار مقرون به صرفه است. وی در خصوص شرایط نگهداری نیز گفت: نور باید غیر مستقیم و نیمه سایه باشد اما رنگ ابلق به نور بیشتری نیاز دارد. در تابستان هر چهار روز یکبار و در زمستان هفته ای یکبار آبیاری شود و بین دو آبیاری خاک کاملا خشک شود.

پس با در نظر گرفتن این موضوع می توان گفت که اگر گیاهی می خواهید که به راحت ترین و بی دردسر ترین شکل برای شما دیوار سبز ایجاد کند، حتما باید به پتوس مراجعه کنید و به زیباسازی فضای خود به آن اعتماد کنید. . .

گیاهان آپارتمانی چسبنده

پاپیتال گیاه چسبنده.

پاپیتال یکی دیگر از گیاهان چسبنده است که انواع مختلفی دارد و رنگ برگ های آن از سبز تیره تا سبز مایل به خاکستری یا بنفش است که می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند. این گیاه زیبا با محیط های مختلف بسیار سازگار است و حتی در دماهای بالا و پایین نیز به راحتی می تواند رشد کند و به زندگی خود ادامه دهد. علاوه بر این، پاپیتالیا که دارای برگ های ضخیم است، می تواند بادهای سرد و شدید را تحمل کند. اگر یک مانع عمودی در کنار این گیاه قرار دهید، می توانید رشد آن را به سمت بالا مشاهده کنید.

البته مواظب باشید این گیاه را در کنار درخت نکارید زیرا اگر از بالای آن بالا برود باعث خشک شدن درخت می شود و رشد این گیاه زیبا در ابتدا کند است و آنهایی که برگ های نوک تیز دارند. . حتی آهسته تر رشد کنند این گیاه برای رشد به نور زیادی نیاز دارد اما نباید آن را در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید زیرا برگ های آن بی رنگ می شوند. در مورد آبیاری باید بدانید که در تابستان هفته ای دو بار و در زمستان هفته ای یکبار به آبیاری نیاز دارد.

گیاهان آپارتمانی چسبنده

انجیر چسبنده گیاهی.

یکی دیگر از گیاهان چسبنده انجیر چسبنده است که نام های دیگری مانند انجیر بالارونده، انجیر خزنده، انجیر کوتاه و … دارد و گیاهی همیشه سبز و بالارونده است که متعلق به شرق آسیا است. اصولاً این گیاه نوعی پیچک است که به طور طبیعی در فضاهای باز و وابسته به چیزهای دیگر رشد می کند و خیلی سریع رشد می کند. در ضمن این زیبایی نمای بسیار زیبایی دارد و می تواند فضا را فوق العاده زیبا جلوه دهد.

گیاهان آپارتمانی چسبنده



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.