افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

من در جایگاه موسیمانا بودم، روی نیمکت استقلال ننشستم

  • کد خبر : 404357
من در جایگاه موسیمانا بودم، روی نیمکت استقلال ننشستم

آفتاب نیوز: محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال در خصوص باخت سخت استقلال مقابل ذوب آهن و دیدار آتی این تیم مقابل النصر عربستان و همچنین حضور سرمربی تازه وارد آفریقایی توضیحاتی ارائه کرد. در تیم مربی تیم استقلال. کارکنان وضعیت استقلال را در شرایط فعلی و در آستانه دیدار مقابل النصر عربستان چگونه می بینید؟ […]

آفتاب نیوز:

محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال در خصوص باخت سخت استقلال مقابل ذوب آهن و دیدار آتی این تیم مقابل النصر عربستان و همچنین حضور سرمربی تازه وارد آفریقایی توضیحاتی ارائه کرد. در تیم مربی تیم استقلال. کارکنان

وضعیت استقلال را در شرایط فعلی و در آستانه دیدار مقابل النصر عربستان چگونه می بینید؟

متاسفانه شرایط استقلال اصلا خوب پیش نمی رود و به وضوح می بینیم که شرایط داخلی این تیم به هم ریخته است. اتفاقی که قبل از شروع بازی با حسین حسینی رخ داد روی روحیه تک تک بازیکنان استقلال تاثیر منفی گذاشت. این را می توان در سبک بازی بازیکنان استقلال احساس کرد.

یعنی بازیکنان استقلال برای این دیدار روحیه خوبی نداشتند؟

بله تقریباً می توانم بگویم که تیم استقلال در نیمه اول با کمی استرس و ناراحتی بازی کرد. به هر حال حسین حسینی یکی از بازیکنان قدیمی، بزرگ و باتجربه استقلال است و تک تک بازیکنان تیم با او حساب ویژه ای باز می کنند. وقتی فوتبال بازی می کنید باید با موقعیت گل خود احساس راحتی کنید و اگر این اتفاق نیفتد روی بازی شما تاثیر می گذارد. وجود یک دروازه بان مطمئن در چارچوب دروازه می تواند به بازیکنان این اطمینان را بدهد که از پشت تیم راحت هستند و دقیقا برعکس این وضعیت برای تیمی که با تجهیزات تیمش راحت نیست وجود دارد. تجهیزات نمی توانستیم خالدآبادی را بعد از ماه ها نیمکت نشینی در دروازه قرار دهیم. به هر حال مدیران باشگاه این را فکر می کردند و قصد داشتند شرایط انضباطی تیم را به گونه ای بهبود بخشند که هیچکس درباره موضوعات مختلف صحبت نکند. اما شاید بهتر بود زمان دیگری یا روش دیگری را برای این کار انتخاب می کردند، این وضعیت در شرایط فعلی اصلا خوب نبود.

انتظار داشتی استقلال با سه گل ببازد؟

فکر می کنم مدت ها بود که استقلال در این شرایط و با نتیجه 3-0 شکست خورده بود. در کل این فصل برای استقلال پر از اتفاقات عجیب است. ما سه شکست متوالی داشتیم و حالا که با نتیجه 3-0 شکست خوردیم باید آن شرایط را هم زندگی کنیم. همه اینها در عرض چند هفته اتفاق افتاد که هضم آن برای طرفداران آسان نیست.

به طور کلی بازی را چگونه دیدید؟

متاسفانه بازی خوبی از استقلال ندیدیم. البته این را هم بگویم که موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم که از دست دادیم. شاید اگر می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم، شرایط کاملا برعکس می شد و تیم ذوب آهن اشتباه می کرد و در نهایت پیروز می شد، اما دیدیم که عمق خط دفاعی تیم استقلال به شدت آسیب پذیر است و تیم ذوب آهن. نیز هر بار از این منطقه است. او به گل رسید و از این اشتباه مهلک در خط دفاعی استقلال استفاده کرد.

فکر می کنی وضعیت این تیم حل شود؟

قطعا این کار انجام می شود، فقط باید کمی به استقلال وقت بدهید. نباید فکر کنیم که این شرایط برای استقلال ماندگار می شود. به هر حال همه تیم ها در سال های فوتبالی خود گاهی با مشکلاتی مشابه مواجه می شوند. حالا استقلال در همان شرایط بدی قرار می گیرد که گاهی برای تیم های بزرگ پیش می آید. در یکی دو سال گذشته تیم سپاهان تقریباً با چنین مشکلاتی مواجه شده بود. شکست های عجیب سپاهان در فصل گذشته را به یاد بیاوریم تا بتوانیم انتظار داشته باشیم که استقلال هم مانند سایر تیم های بزرگ گاهی دچار چنین شرایطی شود اما قطعا به عنوان فردی که در این تیم و در استقلال بازی کرده ام، نمی خواهم این اتفاق را ببینم. وضعیت ادامه دارد

این وضعیت تا چه اندازه به مدیریت باشگاه مربوط می شود؟

همانطور که گفتم مشکل اصلی اینجاست. اگر مدیریت در مورد نکونام یا تنبیه انضباطی سیدحسین حسینی شرایط دیگری یا روش دیگری را انتخاب می کرد یا می توانست مشکل باشگاه و حسینی را از راه دیگری حل کند، امروز در این شرایط نبودیم. . شاید حسینی به راحتی حداقل یکی از سه گل استقلال را به ثمر می رساند اما به هر حال این دیدار تمام شد و حالا باید به فکر بازی با النصر عربستان باشیم.

حضور یک مربی آفریقایی در استقلال را چگونه پیش بینی می کنید؟

طبیعتاً به نظر می رسد این مربی از آن دست مربیانی است که بازی سیستم هجومی و فوروارد را در دستور کار تیم های خود قرار می دهد که می تواند برای استقلالی ها نکته مثبتی باشد. تیم استقلال همیشه رو به جلو و هجومی بوده و هواداران در سال های اخیر عادت کرده اند که تیم محبوب خود را اینگونه ببینند.

شنیده اید که این مربی در بازی با نصر نمی خواهد روی نیمکت بنشیند؟

بله کاملا منطقی و صحیح است. طبیعتاً هر مربی حرفه ای این تصمیم را می گیرد. چرا که دو روز بعد از حضور در تمرین استقلال نمی توان کار خاصی کرد و در نهایت نتیجه بازی با النصر عربستان را به نام این مربی نوشت. شاید اگر من جای او بودم این تصمیم را می گرفتم.

با این حساب فکر می کنی استقلال به نصر ببازد؟

فوتبال غیرقابل پیش بینی است. اگر بخواهیم با ضریب آخرین اتفاقات و آمار فعلی نظر منطقی بدهیم، بله، استقلال با آن همه ستاره مثل کریستیانو رونالدو یا مانه و بقیه بزرگانی که در آن هستند، شرایط خوبی برای رویارویی با النصر عربستان ندارد. این تجهیزات . اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است و ممکن است استقلال با سه گل مغلوب ذوب آهن شود و با چند گل نصر را شکست دهد. امیدوارم بالاخره این بار شاهد یکی از آن اتفاقات پیش بینی نشده باشیم و نتیجه خوبی برای استقلال رقم بخورد تا هواداران سختی های چند هفته اخیر را فراموش کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.