افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

پایان تحریم های دوجانبه، آغاز توسعه صادرات.

  • کد خبر : 404313
پایان تحریم های دوجانبه، آغاز توسعه صادرات.

سید مصطفی موسوی; بازار: در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور، هر روزنه ای که منجر به رشد صادرات می شود، باید به دریچه ای تبدیل شود تا با قدرت تمام به آینده اقتصاد کشور نگاه کنیم. تحریم های بی ملاحظه و ظالمانه دشمنان کشور، صادرکنندگانی را که در خط مقدم نبردهای اقتصادی و تجاری […]

سید مصطفی موسوی; بازار: در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور، هر روزنه ای که منجر به رشد صادرات می شود، باید به دریچه ای تبدیل شود تا با قدرت تمام به آینده اقتصاد کشور نگاه کنیم.

تحریم های بی ملاحظه و ظالمانه دشمنان کشور، صادرکنندگانی را که در خط مقدم نبردهای اقتصادی و تجاری قرار دارند از رقابت عادلانه و عادلانه محروم کرده است.

هر کسی که حتی برای مدت کوتاهی در تجارت خارجی بوده است، خوب می‌داند که در دنیای امروز که مرزها به کمک ابزارهای تکنولوژیکی و الکترونیکی رنگ و مفهوم خود را از دست داده‌اند، رقابت برای تصاحب بازارهای کشورهای مختلف شرایط برابر، با عوارض و مشکلات زیادی روبرو است. ناگفته نماند که اهرم فشار تحریم ها بر طرفین و طرفین معامله اعمال می شود.

در این شرایط، آمار صادرات کنونی کشور نشان از تعهد، غیرت و پشتکار مردم طلاست، صادرکنندگانی که به عنوان کاشفان شجاع بر همه شرایط سخت غلبه کرده اند.

محیط رقابتی را در بازار جهانی منصفانه کنید.

این فعالان اقتصادی شایسته تقدیر و احترام هستند. بهترین تقدیر برای او تلاش برای عادلانه‌تر کردن فضای رقابتی در بازارهای جهانی با کمک ابزارهای دیپلماتیک و توسعه رایزنی‌ها برای کاهش تحریم‌های بین‌المللی است.

علاوه بر این، تحریم‌های داخلی مانند رعایت تعهد مبادله‌ای و شرایط طاقت‌فرسا و نابرابر آن، قدرت باقی‌مانده صادرکنندگان را سلب کرده است.

بارها گفته‌ایم و سعی کرده‌ایم تا حدی شرایط سختی را که به دلیل تعهدات مبادله‌ای بر صادرات کشور تحمیل می‌شود بیان کنیم، اما گویا گوش شنوا نبود.

بارها گفته‌ایم و سعی کرده‌ایم شرایط سختی را که صادرات کشور به دلیل تعهدات ارزی تحمیل می‌کند، بیان کنیم، اما گویا گوش شنوا نبود.

همزمان با روی کار آمدن حکومت وحدت ملی، امید است که برای کاهش مشکلات این روش تجارت، تدابیر مناسب اتخاذ گردد تا تجار ما از تضاد و تضاد منافع خود و کسانی که آن را اتخاذ می کنند، جلوگیری کنند. . اقدامات و سیاست ها در خرید کالا با نرخ ارز بالاتر از ارز ارائه شده. داخل را نبینید

تحمیل ضرر و زیان به معامله گرانی که به تنهایی با موانع متعددی روبرو هستند، یک ضربه مضاعف است.

توسعه تولید بدون توسعه صادرات محقق نمی شود. تبادل ارز و تعادل در بازار ارز تنها توسط صادرکنندگان امکان پذیر است. رشد شغلی با کمک کارآفرینان امکان پذیر است

توسعه تولید بدون توسعه صادرات محقق نمی شود. تبادل ارز و تعادل در بازار ارز فقط توسط صادرکنندگان امکان پذیر است. رشد شغلی با کمک کارآفرینان امکان پذیر است.

بهبود شرایط درآمد ملی و در نهایت کاهش تورم ناشی از صادرات است.

باید از صادرکنندگان حمایت شود

بیست و نهمین روز، روز ملی صادرات، زمان حمایت عملی از صادرکنندگان و دور شدن حمایت از شعار و حرف است. روزی که دولت باید اقدامات لازم را به صورت عملی انجام دهد تا توسعه اقتصادی به صورت واقعی صورت گیرد.

این روز بزرگ را به صادرکنندگان عزیز کشور تبریک می گویم.

لازم است دولت برای حل مشکلات صادرات برنامه ریزی خوبی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.