افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

افت ۷ تا ۱۲ درجه ای در شمال کشور

  • کد خبر : 404233
افت ۷ تا ۱۲ درجه ای در شمال کشور

به گزارش بازار، از سازمان هواشناسی، امروز (دوشنبه) سامانه بارشی در شمال کشور فعال است. در برخی مناطق شمال غرب، دامنه جنوبی البرز و شمال شرق افزایش ابر، گاهی رگبار و طوفان و وزش باد شدید پیش بینی می شود. امروز با تقویت جریانات شمالی به سمت غرب سواحل دریای خزر، بارش ها در مازندران […]

به گزارش بازار، از سازمان هواشناسی، امروز (دوشنبه) سامانه بارشی در شمال کشور فعال است. در برخی مناطق شمال غرب، دامنه جنوبی البرز و شمال شرق افزایش ابر، گاهی رگبار و طوفان و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

امروز با تقویت جریانات شمالی به سمت غرب سواحل دریای خزر، بارش ها در مازندران و گیلان تشدید می شود و در ارتفاعات البرز غربی، اردبیل و شمال شرق آذربایجان بارش باران و برف رخ می دهد.

روز سه شنبه این وضعیت در منطقه شمالی ادامه دارد و علاوه بر آن در دامنه های زاگرس مرکزی واقع در غرب و جنوب غرب کشور افزایش ابر، وزش باد شدید و در مقاطعی رگبار پراکنده پیش بینی می شود. در این روز وزش باد در نواحی مرکزی، شرقی و شمال شرقی افزایش می یابد.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سواحل غربی دریای خزر، در دامنه جنوبی البرز شامل استان های قزوین، البرز و تهران، در دامنه زاگرس واقع در شمال استان های همدان و مکرازی، در آبرانکی گاهی رگبار و رگبار. رعد و برق و وزش باد شدید و در نواحی مرکزی البرز و در نواحی کوهستانی بارش باران و برف پیش بینی می شود.

این سامانه در این روز در جنوب غرب، جنوب، مرکز و شرق کشور فعال بوده و به ویژه در شمال استان های بوشهر، فارس و کرمان افزایش ابر و وزش باد گاهی باران و رعد و برق را خواهد داشت.

روز جمعه در سواحل شرقی دریای خزر و استان های واقع در شمال شرق هوا ابری، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود و این موج در اوایل بعدازظهر شمال شرق کشور را ترک می کند. در جنوب غرب و جنوب کشور نیز بارش های پراکنده رخ می دهد.

شنبه با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، بارش باران و بارش در اردبیل، گیلان و مازندران آغاز می شود و با عبور امواج متوسط ​​از غرب کشور، رگبار و طوفان در مناطقی از غرب کشور پیش بینی می شود. کمربند غربی و جنوبی.

دریای خزر تا چهارشنبه مواج و خلیج فارس از دوشنبه تا چهارشنبه مواج خواهد بود.

آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری در بعدازظهر همراه با وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک خواهد بود. بیشینه دمای هوای پایتخت امروز به 22 و حداقل 14 درجه بالای صفر خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.