افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

تجاوز سریالی به زنان توسط قاتل بی رحم / به مادر و دختر 9 ساله رحم نکرد + عکس و جزئیات

  • کد خبر : 404230
تجاوز سریالی به زنان توسط قاتل بی رحم / به مادر و دختر 9 ساله رحم نکرد + عکس و جزئیات

به گزارش رکنا، مرداد ماه سال گذشته، پلیس مریلند در جریان است کشف جسد زنی 38 ساله راشل مورین نام داشت. راشل که پنج فرزند داشت برای قدم زدن به پارک جنگلی رفته بود و دیگر به خانه برنگشت. آن روز خانواده او وقتی متوجه گم شدن او شدند به پلیس اطلاع دادند تا اینکه […]

به گزارش رکنا، مرداد ماه سال گذشته، پلیس مریلند در جریان است کشف جسد زنی 38 ساله راشل مورین نام داشت. راشل که پنج فرزند داشت برای قدم زدن به پارک جنگلی رفته بود و دیگر به خانه برنگشت.

آن روز خانواده او وقتی متوجه گم شدن او شدند به پلیس اطلاع دادند تا اینکه روز بعد جسد راشل را پیدا کردند. پزشکی قانونی تشخیص داد که زن جوان پس از این پرونده تجاوز قرار داده شده، خفه شده به این ترتیب تحقیقات پلیس برای یافتن قاتل آغاز شد. دوربین های مداربسته و نکات پلیس را به سمت مردی به نام آنتونیو مارتینز-هرناندز از السالوادور هدایت کرد، اما پلیس هیچ اثری از او پیدا نکرد. با وجود این، پرونده دستگیری آنتونیو تا جمعه گذشته که کارآگاهان پلیس ایالت اوکلاهما مردی را به اتهام تجاوز به عنف دستگیر کردند، در جریان بود.

زمانی که این مرد به اداره پلیس منتقل شد، وقتی مشخص شد که از هویت و مدارک جعلی استفاده می کند، مشکوک کارآگاهان به او بیشتر شد و به همین دلیل آزمایش DNA را آغاز کردند و مشخص شد که او مرده است. .

فرد بازداشت شده آنتونیو مارتینز است که توسط پلیس مریلند به اتهام قتل تحت تعقیب است. اما این همه اطلاعاتی نبود که از جنایتکار به دست آمد. تحقیقات نشان داد که او 2 سال پیش زن جوانی را در السالوادور وحشیانه به قتل رسانده و سپس به طور غیرقانونی به آمریکا فرار کرده است. تحقیقات بیشتر همچنین نشان داد که او در جنایت دیگری در لس آنجلس دست داشته است.

تحقیقات نشان داد که وی به طور وحشیانه ای به یک دختر 9 ساله و مادرش حمله کرده و به آنها تجاوز کرده است. قتل اکنون او قرار است از اوکلاهاما به مریلند منتقل شود و به خاطر جنایاتی که مرتکب شده است مورد بازجویی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.