افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

فعالان صنعتی باید نقش خود را برای رشد و توسعه پایدار کشور ایفا کنند

  • کد خبر : 404179
فعالان صنعتی باید نقش خود را برای رشد و توسعه پایدار کشور ایفا کنند

به گزارش بازار، علیرضا احمدیان به جمع فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان بزرگ و صاحبان صنایع شرکت کننده در نمایشگاه تاسیسات، تهویه مطبوع و برودتی و گرمایشی تهران پیوست: پیچیدگی تخصصی و فضایی خاص در دنیای کارآفرینان، اصناف. . ، بازارها و بازرگانان صنعت گران و بازرگانان بر صنعت و معدن تسلط دارند. وی در بازدید از […]

به گزارش بازار، علیرضا احمدیان به جمع فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان بزرگ و صاحبان صنایع شرکت کننده در نمایشگاه تاسیسات، تهویه مطبوع و برودتی و گرمایشی تهران پیوست: پیچیدگی تخصصی و فضایی خاص در دنیای کارآفرینان، اصناف. . ، بازارها و بازرگانان صنعت گران و بازرگانان بر صنعت و معدن تسلط دارند.

وی در بازدید از دستاوردها و تولیدات ایرانی در این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه مدیران دولتی در وزارتخانه های تخصصی بر اساس رویکردهای سیاسی مستقر شده اند و مدت زیادی است که در آن جایگاه نیستند، بنابراین شورای اسلامی باید در ایجاد یک فضای پایدار و پایدار تلاش کند. وضعیت بنیاد مدیریت در آن باید نهاد راهبردی وزارتخانه های صلح، کار، جهاد کشاورزی و … باشد.

احمدیان که پیش از این دارای سوابق کاری و اجرایی ارزشمندی در مدیریت و رهبری کارگری در حوزه اتحادیه های کارگری بوده است، افزود: برای اصلاحات عمیق و مدیریت کارآمد، باید تکلیف وزارتخانه های مهم از جمله صلح به تایید بخش خبرگان کشور برسد. و آشنایی با مشکلات صنعت معدن و تجارت.

احمدیان در گفتگو با محمد هاشمی مدیرعامل شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهه ضمن آگاهی از دستاوردها و توانمندی های این شرکت به عنوان روانشناس اقتصادی و صنعتی، از توسعه کارآفرینی و اشتغال در گروه صنعتی لینکران ابراز خرسندی کرد.

شرکت دانش بانیان سازه پایدار الهه (گروه صنعتی لینکلن) دارای مجوز تولید از سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه عایق های حرارتی، برودتی و صوتی، عایق الاستومری آنتی باکتریال و ضد میکروبی، ضربه گیر و ساپورت های مکانیکی و صنعتی می باشد. نصب و راه اندازی سیستم ها و تاسیسات یک بیمارستان را اداره می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.