افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

راز بدن قهرمان المپیک; 12 ساعت خواب، غذا برای 5 نفر!

  • کد خبر : 404083
راز بدن قهرمان المپیک; 12 ساعت خواب، غذا برای 5 نفر!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارلوس نصار 20 ساله پدیده جدید وزنه برداری جهان است. این وزنه بردار بلغاری موفق شد در دسته 89 کیلوگرم بازی های المپیک 2024 پاریس با ثبت رکورد 404 کیلوگرم به مدال طلا دست یابد و رکورد جهانی و المپیک را به نام خود ثبت کند. اندام متناسب و آماده او […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارلوس نصار 20 ساله پدیده جدید وزنه برداری جهان است. این وزنه بردار بلغاری موفق شد در دسته 89 کیلوگرم بازی های المپیک 2024 پاریس با ثبت رکورد 404 کیلوگرم به مدال طلا دست یابد و رکورد جهانی و المپیک را به نام خود ثبت کند. اندام متناسب و آماده او در جریان مسابقات المپیک مورد توجه بسیاری از کارشناسان و رسانه ها قرار گرفت. این ورزشکار هنگام حضور در یک برنامه مخفی تلویزیونی از رژیم غذایی و فعالیت روزانه خود صحبت کرد. نصار 8 ساعت در روز برای رسیدن به موفقیت تمرین می کند. وعده های غذایی آنها به اندازه یک خانواده 5 نفره است.

نصار گفت: ساعت 7 صبح از خواب بیدار می شوم و تا ساعت 8:30 در باشگاه هستم.

سپس درباره صبحانه خود گفت: صبحانه من شامل 10 تکه گوشت (700 کالری)، 10 عدد تخم مرغ (700 کالری)، شیر با جو دوسر (500 کالری) است. بلغور جو دوسر کربوهیدرات مورد نیاز روز را به من می دهد و همچنین یک فنجان قهوه می نوشم.

نصر درباره ناهار و شام خود نیز گفت: ناهار و شام یکی است; باید گوشت گاو باشه سالاد سبزیجات با دو تخم مرغ آب پز، سالمون با اسپاگتی یا برنج با گوشت چرخ کرده. غذای من حداقل 5000 کالری در روز دارد. من یک آشپز اختصاصی دارم که برای حفظ ارزش غذایی من استخدام شده است.

قهرمان المپیک پاریسی درباره ساعات خواب خود نیز گفت: روزی 12 ساعت می خوابم که شامل 2 ساعت خواب در وسط روز و 10 ساعت خواب در شب می شود. روزی 8 ساعت هم تمرین می کنم که به چند قسمت در روز تقسیم می شود و بقیه زمان که زیاد نیست را به چیزهای دیگر اختصاص می دهم. برایم مهم نیست که وقت کمی برای چیزهای دیگر دارم چون تمریناتم بی نهایت است. آرزوی من این است که در بازی های المپیک لس آنجلس قهرمان شوم و چرا برای کسب سومین و چهارمین طلای المپیک تلاش نکنم؟

نصار در خصوص وضعیت شانه اش گفت: حالم عالی است. کتفم کمی درد دارد که بعد از جام جهانی آن را جراحی خواهم کرد. فکر می کنم کارم را به خوبی انجام خواهم داد. در مسابقات جهانی می توانم هر وزنه ای که بخواهم بلند کنم. این تنها کاری است که می توانم انجام دهم.

253 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.