افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

السد؛ حمله ارتش سرخ به مقر گرگ ها / فرصتی دیگر برای فرار از بحران

  • کد خبر : 404032
السد؛ حمله ارتش سرخ به مقر گرگ ها / فرصتی دیگر برای فرار از بحران

گزارش دهید تیم فوتبال پرسپولیس امشب در هفته سوم لیگ برتر به مصاف السد قطر می رود. خبرگزاری میزان – بعد از تعطیلات فیفا، مسابقات بین المللی داغ تر از همیشه خواهد بود. لیگ نخبگان آسیا که فرمت و کیفیت بیشتری نسبت به گذشته دارد، وارد هفته سوم خود می شود و نمایندگان ایران به […]

گزارش دهید

تیم فوتبال پرسپولیس امشب در هفته سوم لیگ برتر به مصاف السد قطر می رود.

خبرگزاری میزان – بعد از تعطیلات فیفا، مسابقات بین المللی داغ تر از همیشه خواهد بود. لیگ نخبگان آسیا که فرمت و کیفیت بیشتری نسبت به گذشته دارد، وارد هفته سوم خود می شود و نمایندگان ایران به مصاف غول های آسیا می روند.

اولین نماینده کشورمان تیم فوتبال پرسپولیس امشب در دوحه به مصاف تیمی می رود که در آخرین بازی خود استقلال را شکست داد و فوتبال دوستان ایران را خشمگین کرد. تیم فوتبال السد قطر خاطره خوبی از رویارویی با ماسک های قرمز ندارد و برای بازی امشب ترس در دل قطری ها وجود دارد.

قطری ها که چندی پیش تیمشان شکست سختی را مقابل ایران متحمل شد، حالا به دنبال بازیافتن آبروی خود هستند تا از طریق باشگاه خود نماینده ایران را شکست دهند، اما از طرفی شاگردان گاریدو انگیزه زیادی برای رسیدن به این مهم دارند. اولین پیروزی آسیایی او مبارزه خواهد کرد. در ادامه این گزارش به پیش بازی 2 تیم در بازی امشب می پردازیم.

پرسپولیس، ایرانالسد قطر; کلاسیک آسیایی

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر آسیا از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه میهمان السد قطر خواهد بود. داوران ژاپنی این دیدار را قضاوت خواهند کرد.

تیم داوری

قضاوت این دیدار بر عهده آراکی یوسوکه، داور 38 ساله ژاپنی خواهد بود که همین چند روز پیش دیدار مقدماتی جام جهانی ایران و قطر در امارات را سوت زد. پاس گل های او نیز یون میهارا و کوتو واتانبه خواهند بود.

ریو تانیموتو داور چهارم است. داور ویدیویی (VAR) و دستیار او به ترتیب هیرویوکی کیمورا و هیروکی کازاهارا خواهند بود. مسئول VAR “رید محمد احمد باخدر” اهل یمن است.

آمار قبل از بازی پرسپولیس و السد

تیم فوتبال پرسپولیس در طول تاریخ در مسابقات آسیایی حضور داشته است. وی تاکنون 30 بار مقابل تیم های قطری به میدان رفته است. آنها در 30 بازی مقابل تیم های قطری 15 برد، 5 تساوی و 10 بار شکست داشته اند. قرمزها در این رقابت ها 45 گل به ثمر رسانده و 35 گل به ثمر رسانده اند.

پرسپولیس بیش از هر باشگاه قطری برای السد بازی کرده است. آنها در 7 دیدار اخیر خود با السد 4 بار پیروز شدند، 2 بار شکست خوردند و یک بار به تساوی رضایت دادند. دیدار امشب هشتمین دیدار دو تیم در رقابت های آسیایی است و باید دید آمار چه تغییراتی خواهد داشت.

شاگردان گاریدو در لیگ برتر فصل را خیلی خوب شروع نکردند اما حالا با چندین پیروزی متوالی جایگاه خوبی در جدول دارند و به همین دلیل شانس دارند با بازی های کمتر در صدر جدول قرار بگیرند اما برخلاف نتایج خوب در لیگ برتر. لیگ ایران؛ قرمزها تاکنون نتوانسته اند در لیگ برتر به پیروزی برسند و در دیدار امشب به دنبال کسب 3 امتیاز از این دیدار و رسیدن به تیم های بالای جدول برای صعود به دور بعد هستند.

از سوی دیگر تیم السد قطر با 12 امتیاز در رده سوم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد و 4 برد و 2 باخت را به ثبت رسانده است. السد قطر در آخرین دیدار خود قبل از دیدار مقابل پرسپولیس موفق شد با 4 گل تیم الشحانیه را شکست دهد تا با این پیروزی به استقبال هفته سوم لیگ برتر برود. السد در 2 هفته اول 4 امتیاز کسب کرده است. در بازی اول مقابل العین یکی یکی دستگیر شدند. در هفته دوم با 2 گل مقابل استقلال پیروز شدند. پرسپولیس نتوانست آنطور که باید موفق ظاهر شود و در اولین دیدار مقابل الاهلی عربستان شکست خورد و در خانه مقابل پاختاکور به تساوی رسید.

السد با 4 امتیاز کمتر از الهلال و الاهلی عربستان در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و پرسپولیس با یک امتیاز در رده نهم قرار دارد. پیروزی مقابل السد فشار را بر شاگردان گاریدو کم می کند و اگر قرمزها برای این دیدار برنامه ریزی خوبی داشته باشند قطعا می توانند بر دفاع شکننده سرخپوشان قطری فائق آیند. پرسپولیسی ها به خوبی می دانند که چگونه مقابل السد گلزنی کنند و باید دید تاکتیک های گاریدو ب در این دیدار پر از آزمون بود.

نکات فنی

سیستم گاریدو برای پرسپولیس تک مهاجم است. با حضور علی علیپور، آل کثیر و ژائو دست سرمربی اسپانیایی برای انتخاب مهاج باز است و به نظر می رسد در این دیدار از علیپور به عنوان مهاجم فیکس استفاده کند. علیپور از ابتدای این فصل 2 گل برای تیمش به ثمر رسانده است اما بدیهی است ژائو با توجه به کیفیتی که به نمایش گذاشته و همچنین شناخت عیسی آل کثیر از فوتبال ایران و آسیا، انگیزه حضور در این 3 بازیکن را به همراه خواهد داشت. . .

خط دفاعی السد به شدت شکننده است و مشعل برشم در صورت فشار روی دروازه این تیم چاره ای جز باز کردن دروازه خود نخواهد داشت. السد در این دیدار دو بازیکن سرشناس خود یعنی یوسف آتال و پدرو میگل را در اختیار نخواهد داشت تا مشکلات خط دفاعی این تیم مشکل ساز شود. الان مشکل اصلی پرسپولیس 2 بازیکن برجسته نیست. آستون اورونوف بازیکن تاثیرگذار یازده گاریدو که عملکرد فوق العاده ای داشت به دلیل تشدید مصدومیت و جای خالی حسین کنعانی زادگان که مدت زیادی از یازدهم دور خواهد بود در بازی امشب حضور نخواهد داشت. مصدومیت امشب در قلب خط دفاعی احساس خواهد شد.

بازیکنان پرسپولیس بیش از هر چیز باید مراقب اکرم عفیف ستاره قطری فوتبال باشند. این بازیکن به تنهایی وزنه سنگین الساد خواهد بود. بازیکنی که بارها با نمایندگان ایران و حتی تیم ملی مشکل دار روبرو شده و اگر فرصتی برایش ایجاد شود بلافاصله بهترین امتیاز را می گیرد. عاملی که او را در این دیدار متوقف خواهد کرد احتمالا میلاد محمدی خواهد بود و باید دید گاریدو چه برنامه های دیگری برای متوقف کردن این بلژیکی دارد. این بازیکن در دیدار مقابل استقلال عملکرد درخشانی داشت.

و پرسپولیس که علیرغم نمایش خوبش مقابل الاهلی مستحق برد بود، نتوانست پیروز شود و زمین نامناسب شهرقدس مانع از کسب 3 امتیاز بازی مقابل پاختاکور شد. با این اوصاف باید دید گاریدو که تجربه و دانش زیادی از مسابقات آسیایی دارد می تواند در هفته سوم با افتخار دوحه را ترک کند یا خیر.

ترکیب ممکن است 2 تیم امشب بازی خواهند کرد

السد قطر

برشم، طارق سلمان، سایس، خوخی، اتاویو، کامارا، اوریبه، عفیف، گیرمو، هایدوس و موژیکا.

پرسپولیس

گندوز، العمود، گلسیانی، فرجی، میلاد محمدی، ریگی، سرلک، احمدزاده، رفیعی، امیری و علیپور

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.