افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

پهپاد مبارک به اتاق خواب نتانیاهو و همسرش سارا رسید!

  • کد خبر : 404002
پهپاد مبارک به اتاق خواب نتانیاهو و همسرش سارا رسید!

به گزارش مانیبان به نقل از رای الیوم، «عبدالباری عطوان» نوشت: اگر پهپاد حزب الله به اتاق خواب بنیامین نتانیاهو در قیصریه برسد چه معنایی دارد؟ آیا این انتقام اولیه امیرشهدا است یا مقدمه ای برای حوادث خطرناک تر؟ امیرشهدا مقر فرماندهی خود را در غزه زیرزمینی ترک کرد تا با دشمنان بجنگد و الگوی […]


به گزارش مانیبان به نقل از رای الیوم، «عبدالباری عطوان» نوشت: اگر پهپاد حزب الله به اتاق خواب بنیامین نتانیاهو در قیصریه برسد چه معنایی دارد؟ آیا این انتقام اولیه امیرشهدا است یا مقدمه ای برای حوادث خطرناک تر؟ امیرشهدا مقر فرماندهی خود را در غزه زیرزمینی ترک کرد تا با دشمنان بجنگد و الگوی شهادت برای همه نسل‌های آینده باشد، اما برادران و یارانش در حزب‌الله تصمیم گرفتند انتقام خون او و همه شهدا را بگیرند. ایجاد رعب و وحشت در بین تمامی مقامات صهیونیستی که. مرتکب جنایات نسل کشی در غزه و لبنان با حمایت آشکار آمریکا و غرب شوند.

وی افزود: پهپادی که رزمندگان حزب الله از پایگاه خود در لبنان پرتاب کردند، می تواند بیش از هفتاد کیلومتر را طی کند و به هدف خود، خانه نتانیاهو در شهر قیصریه در شمال فلسطین اشغالی برسد و آن را منفجر کند و همه سامانه ها را منفجر کند. این یک دستاورد عظیم نظامی و اطلاعاتی و شکستی خطرناک و دردناک برای رژیم اشغالگر و کلیه خدمات دفاعی و امنیتی هوایی و زمینی آن است.

عطوان تصریح کرد: قبلاً گفتیم که مستی نتانیاهو بر سر شهادت سنوار قهرمان طولانی نخواهد بود و این هشدار سریعتر از حد انتظار اجرا شد زیرا پهپاد مبارک به اتاق خواب نتانیاهو و همسرش سارا رسید و این بدان معناست که او و سایرین مقامات صهیونیست ها مجبورند بقیه عمر خود را در پناهگاه های هفتاد متری زیر زمین بگذرانند و ترس داشته باشند.

این تحلیلگر ادامه داد: مقامات رژیم صهیونیستی که در وحشت و هرج و مرج به سر می برند، پس از این پیشروی بزرگ که توسط شیرهای شهید حسن نصرالله صورت گرفت، برای حمایت از تمامی مقامات صهیونیستی و تمامی شخصیت های امنیتی در وضعیت اضطراری و آماده باش کامل به سر می برند. اطلاعات، زیرا آنها تهدید خطرناک، جدی و بی سابقه را درک کرده اند.

وی با اشاره به پهپادهای حزب الله نوشت: این پهپادها با منقار بلند خود رادارهای اسرائیلی را به زانو درآورده اند و هدف آنها به دست آوردن تصاویری از تمامی مراکز، پایگاه ها و پادگان ها و زیرساخت های نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر حیفا است. تل آویو نهاریا، صفاد و تباریه مورد بررسی قرار گرفتند و به حزب الله امکان حمله به این مکان ها را دادند. نتانیاهو از ترور امیرالشهدا ابوابراهیم شرمنده است و رئیس موساد و باند تروریستی او از این خبر خوشحال می شوند و این در حالی است که شهید سنور خودش نوع، مکان و زمان شهادتش را انتخاب کرده است. . و با شجاعت تمّا با اینکه دستش مجروح شده بود جنگید و نیروهای امنیتی کاری نکردند. اما نتانیاهو مانند موش در زمین خواهد مرد و همانطور که از ترور سید شهید نصرالله بسیار متاسف بود، از ترور امیرشهدا سنوار نیز عمیقاً پشیمان خواهد شد. عملیات دو اردنی در مرز فلسطین اشغالی و اردن و مجروح شدن دو نظامی صهیونیست آغاز کار است.

مدیرمسئول رای الیوم افزود: در این مقاله و تحلیل صحبت از واهی نیست، بلکه بیانیه هایی بر اساس بیانیه های اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان است که بزرگترین و خطرناک ترین آنهاست. . اعلام کرده است و در آخرین بیانیه خود، مژده انتقال به مرحله عملیات دوم را شامل خارج کردن موشک‌ها و پهپادهای دقیق از آشیانه و ارسال آن‌ها به اهداف استراتژیک در اعماق فلسطین اشغالی و پهپادی که نتانیاهو را هدف قرار داده است، است. آغاز اهداف اصلی آینده است که بسیار مهمتر خواهد بود.

به گفته عطوان، اهداف آتی محور مقاومت نه تنها ترور نتانیاهو، گالانت و حلوی، بلکه نابودی پروژه صهیونیستی و ریشه کن کردن آن خواهد بود؛ صهیونیسم مانند سرطان، امنیت بشریت و آن را از بین می برد. ثبات نه تنها در منطقه، بلکه در سراسر جهان و جهان را به سمت یک جنگ جهانی و احتمالاً یک جنگ هسته ای سوق می دهد.

وی نوشت: در پایان به نتانیاهو می گوییم: تو برای زندگیت ارزش قائل هستی اما مال ما ارزشمندتر است. فرق ما با شما در این است که شما برای ارتکاب اعمال شیطانی و نسل کشی و کشتن کودکان و نوزادان می میرید، اما مردان و زنان و کودکان ما از مرگ نمی ترسند و در مسیر عدالت و انسانیت از حقوق مشروع و زندگی با عزت نمی ترسند. آنها شهید می شوند و به همین دلیل است که بیشتر دنیا با ما و در مقابل جبهه شیطانی و خونین است. پیروزی قطعا از آن ماست.

منبع: همشهری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.