افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

واکنش آشکار به شهادت یحیی السنوار – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 403983
واکنش آشکار به شهادت یحیی السنوار – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه آکااز عربستان سعودی مقاله ای در مورد شهادت یحیی منتشر کرد زیبا کردن رئیس دفتر سیاسی حماس خوشحالی خود را از این حادثه پنهان نکرد و در عنوان این مقاله نوشت: زیبا کردن به هانیه آنها به هم پیوستند و حماس بی سر ماند. کانال تلویزیونی مترو پیش از میلاد […]

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه آکااز عربستان سعودی مقاله ای در مورد شهادت یحیی منتشر کرد زیبا کردن رئیس دفتر سیاسی حماس خوشحالی خود را از این حادثه پنهان نکرد و در عنوان این مقاله نوشت: زیبا کردن به هانیه آنها به هم پیوستند و حماس بی سر ماند.

کانال تلویزیونی مترو پیش از میلاد نیز در اقدامی شهید یحیی به این حادثه پاسخ داد زیبا کردن و اسماعیل هانیه و صالح العروری او را تروریست خواند و اظهار داشت که دنیا گم شده است زیبا کردن خان یونس قصاب خونخوار بود! خلاص شد

گزارش این شبکه سعودی که کاملا منطبق بر رویه رسانه های غربی در مورد حوادث اخیر غزه است در حالی منتشر شد که منابع محلی گزارش دادند. هستند مقامات دولتی از هرگونه تظاهرات در عربستان سعودی برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه جلوگیری کرده اند. هستنددر شرایطی که حتی در انگلستان، آمریکا و فرانسه تظاهرات صدها هزار نفری در حمایت از فلسطین برپا شده است.

گزارش این رسانه ها با واکنش شدید حماس همراه شد و جنبش حماس در بیانیه ای این انحطاط حرفه ای و اخلاقی را بخشی از ماشین های تبلیغاتی رژیم صهیونیستی برای تخریب چهره مقاومت و رهبران آن دانست و تاکید کرد: گزارش مقاومت را نابود نمی کند، بلکه توهینی به این شبکه تلویزیونی و مدیران آن است.

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی که بیشترین فشار را بر رسانه های کشور و حتی صفحات شخصی اینترنتی وارد می کند و بارها پیش آمده که برخی افراد به دلیل نوشتن توئیت در این کشور به اعدام محکوم می شوند، اعلام کرده است که این گزارش غیرقانونی است. موضع رسمی دولت و مواضع دولت از طریق رسانه های رسمی آن اعلام می شود اما قطعا انتشار این گزارش در این شبکه محبوب سعودی بدون اجازه دولت این کشور امکان پذیر نبود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.