افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

بقایی ادامه اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها در فلسطین را محکوم کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 403979
بقایی ادامه اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها در فلسطین را محکوم کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در ادامه اقدامات انجام شده است. جنایی رژیم صهیونیستی اشغال فلسطین را به شدت محکوم کرد. بقایی گفت: شرمنده بیا این است که در سایه سکوت و بی مسئولیتی جامعه جهانی و نهادهای حقوق بشری و در عین حال مصونیت از مجازات رژیم صهیونیستی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در ادامه اقدامات انجام شده است. جنایی رژیم صهیونیستی اشغال فلسطین را به شدت محکوم کرد.

بقایی گفت: شرمنده بیا این است که در سایه سکوت و بی مسئولیتی جامعه جهانی و نهادهای حقوق بشری و در عین حال مصونیت از مجازات رژیم صهیونیستی و حمایت مستمر آمریکا از رژیم صهیونیستی، شاهد کمیسیون روزانه هستیم. از انواع جنایات و اقدامات وحشیانه این رژیم علیه ملت فلسطین.

سخنگوی آژانس دیپلماسی افزود: قتل عام بیش از هفتاد زن و کودک بی گناه فلسطینی در بیت بلند شد حمله وحشیانه شهرک نشینان افراطی صهیونیست از شب گذشته تا صبح امروز به مسجد الاقصی حکایت از تهیه نقشه سازمان یافته و خطرناک رژیم آپارتاید صهیونیستی برای نابودی هویت ملت فلسطین و اماکن مقدسه این ساحت مقدس دارد. به ویژه مسجد الاقصی.

سخنگوی وزارت امور خارجه با هشدار نسبت به عواقب وحشتناک و غیرقابل پیش‌بینی ادامه جنایات و تجاوزات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، خواستار واکنش فوری، قاطع و بازدارنده جامعه جهانی و دولت‌های اسلامی به این جنایات شد. . این رژیم و رهبران جنایتکار آن پاسخگو باشد.

بقایی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با اعتقاد راسخ به وعده الهی، مسئولیت اخلاقی، اسلامی و حقوقی خود را در حمایت از مقاومت مشروع مردم فلسطین در برابر اشغالگری و آپارتاید انجام خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.