افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

شک نماینده رژیم صهیونیستی درباره لو رفتن اسناد حمله به ایران؛ یک مقام ارشد درگیر است

  • کد خبر : 403967

وی تاکید کرد: یک مقام پایین نمی تواند تنها کسی باشد که اسناد حمله به ایران را افشا کند. به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری الجزیره، گوتلیب مدعی شد که افشای این اسناد به عمد و برای جلوگیری از حمله اسرائیل به ایران صورت گرفته است. این اظهارات پس از آن بیان شد […]

وی تاکید کرد: یک مقام پایین نمی تواند تنها کسی باشد که اسناد حمله به ایران را افشا کند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری الجزیره، گوتلیب مدعی شد که افشای این اسناد به عمد و برای جلوگیری از حمله اسرائیل به ایران صورت گرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که روز جمعه (27 اکتبر) شبکه خبری سی ان ان و وب سایت اکسیوس با استناد به 2 سند منتشر شده در یکی از کانال های تلگرامی مدعی شدند اسرائیل در روزهای اخیر با پهپادهای جاسوسی پروازهای شناسایی انجام داده و موشک های بالستیکی را که در حال آماده سازی است به حرکت در آورده است. برای یک عملیات نظامی قریب الوقوع

خبرگزاری آسوشیتدپرس امروز (یکشنبه) به نقل از سه مقام آگاه آمریکایی نوشت که ایالات متحده در حال تحقیق در مورد افشای غیرمجاز اسناد فوق سری در مورد جاسوسی از طرح های اسرائیل برای پاسخ به ایران است. علاوه بر این، چهارمین مقام آمریکایی صحت این اسناد را تایید کرد.

به نوشته این رسانه آمریکایی، این اسناد مربوط به آژانس اطلاعات ملی و آژانس امنیت ملی این کشور است و تأیید می کند که اسرائیل در حال حرکت تاسیسات نظامی خود برای پاسخ به حملات موشکی است که 20 روز است علیه ایران انجام می دهد. . به گزارش آسوشیتدپرس، این اطلاعات در اختیار کشورهای عضو گروه «5 چشم» (ایالات متحده، انگلیس، کانادا، نیوزیلند و استرالیا) نیز قرار گرفته است.

یک مقام آگاه به آسوشیتدپرس گفت: در چارچوب تحقیقات فعلی، چگونگی به دست آوردن این اسناد و افشای عمدی آنها توسط یکی از اعضای جامعه اطلاعاتی ایالات متحده و یا اینکه آیا از طریق روش دیگری مانند هک به دست آمده است، عواملی هستند. در حال بررسی است. امکان دسترسی غیرمجاز به سایر اطلاعات جاسوسی نیز در این تحقیق در نظر گرفته شده است.

به گفته این مقام، ایالات متحده در تلاش است تا پیش از انتشار این اسناد به چه کسانی دسترسی داشته است.

در همین حال، پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد که از این گزارش‌ها مطلع است، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد. پیش از این، یک مقام ارشد اسرائیلی در مصاحبه با اکسیوس گفته بود که دستگاه نظامی این رژیم این درز اطلاعات را «بسیار جدی» می‌پذیرد.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.