افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

توسعه صنعت بسته بندی با ارتقای کیفیت فیلم های پلیمری.

  • کد خبر : 403806
توسعه صنعت بسته بندی با ارتقای کیفیت فیلم های پلیمری.

به گزارش بازار، محمود چرمچیان قائم مقام مدیر کل این شرکت دانش بنیان درباره این مجموعه توضیح داد: شرکت ما در زمینه تولید فیلم های بسته بندی پلیمری از جمله BOPP فعالیت می کند. مجموعه آزمایشگاه های این شرکت شامل آزمایشگاه فیلم و آزمایشگاه مواد پلیمری از سال 1397 آغاز به کار کرده است. وی […]

به گزارش بازار، محمود چرمچیان قائم مقام مدیر کل این شرکت دانش بنیان درباره این مجموعه توضیح داد: شرکت ما در زمینه تولید فیلم های بسته بندی پلیمری از جمله BOPP فعالیت می کند. مجموعه آزمایشگاه های این شرکت شامل آزمایشگاه فیلم و آزمایشگاه مواد پلیمری از سال 1397 آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به استخدام نیروی متخصص در این مجموعه فناورانه و آزمایشگاهی گفت: بیش از 24 نیروی متخصص در سه شیفت کاری به صورت مستقیم در مجموعه آزمایشگاهی این شرکت مشغول به کار هستند.

این فناور درباره اهمیت فعالیت های آزمایشگاهی این شرکت گفت: تمامی تست های کیفی و تحقیقاتی فیلم های پلیمری مورد استفاده در صنعت بسته بندی در حیطه فعالیت این آزمایشگاه است. این آزمایش ها شامل اندازه گیری خواص مکانیکی، نوری، فیزیکی و شیمیایی محصولات مذکور می باشد. همچنین در این مجموعه آزمایشگاهی می توان آزمایش های کنترل کیفی عمومی بر روی مواد اولیه پلیمری را انجام داد.

وی در خصوص تجهیزات آزمایشگاهی مستقر در این مجموعه گفت: بخشی از این تجهیزات دستگاه های تست اموال نوری با قابلیت اندازه گیری روشنایی، عبور نور، کدورت و چگالی نوری انواع فیلم و ورق است. علاوه بر این، تجهیزات اندازه گیری خواص فیزیکی سطوح مانند ضریب اصطکاک جنبشی و استاتیکی، جوش پذیری حرارتی و کشش سطحی، تجهیزات اندازه گیری خواص مکانیکی از جمله مقاومت کششی و مقاومت به پارگی، تجهیزات برای آنالیز مواد پلیمری مانند اندازه گیری مواد فرار، ذوب شاخص و پر کردن درصد جزو این تیم ها هستند.

مدیر این مجتمع فناوری و تحقیقاتی به نقل از معاونت علمی گفت: فرآیندهای مربوط به پذیرش، دریافت نمونه و پاسخگویی بر اساس الزامات استاندارد ISO 17025 این مجموعه آزمایشگاهی به صورت 24 ساعته فعال است یک روز حتی در روزهای تعطیل نیز خدمات خود را در زمینه فیلم های پلیمری ارائه می دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.