افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

شهادت یحیی سنوار حماس را تقویت می کند

  • کد خبر : 403773
شهادت یحیی سنوار حماس را تقویت می کند

محمد بهرامی در گفت و گو با یک روزنامه نگار سیاسی آیرین، وی با اشاره به شهادت شهید یحیی سنور گفت: او مغز متفکر جنبش حماس بود که تا آخرین لحظه برای آزادی فلسطین جنگید و سرانجام به خیل شهدای راه قدس پیوست. وی افزود: یحیی سنور با مدیریت خود مرجعیت به اصطلاح اطلاعاتی صهیونیست […]

محمد بهرامی در گفت و گو با یک روزنامه نگار سیاسی آیرین، وی با اشاره به شهادت شهید یحیی سنور گفت: او مغز متفکر جنبش حماس بود که تا آخرین لحظه برای آزادی فلسطین جنگید و سرانجام به خیل شهدای راه قدس پیوست.

وی افزود: یحیی سنور با مدیریت خود مرجعیت به اصطلاح اطلاعاتی صهیونیست ها را تحقیر کرد و شهادتش نشان داد که او مردی مبارز و اهل میدان بود.

نماینده بویراحمد و دنا و مارکون در مجلس خاطرنشان کرد: شهادت سنوار باعث تقویت حماس می شود و عدم حضور وی خللی در مقاومت ایجاد نمی کند.

بهرامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا به جنایات خود در غزه ادامه می دهد و سران کشورهای اسلامی باید به سرعت به این جنایات پاسخ دهند.

اطلاع رسانی کند ایرنا، یحیی سنور (متولد 1962 در اردوگاه خانیونس)، مجاهد، مبارز، نویسنده، داستان نویس و مترجم فلسطینی، در طول 22 سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخک را به زبان عبری نوشت (منتشر شده در سال 2004). ، رمان جلال منتشر شده در سال 2010) و 5 کتاب از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه شده است.

وی فارغ التحصیل رشته عربی از دانشگاه اسلامی غزه است. وی از سال 1982 (سال 1361 خورشیدی) چندین بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد.

رژیم صهیونیستی روز گذشته با صدور بیانیه ای رسمی مدعی شد یحیی سنور رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان بمباران منطقه ای غزه به شهادت رسیده است.

خلیل الحیاء معاون دفتر سیاسی جنبش حماس نیز روز جمعه خبر شهادت یحیی سنور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد.

در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به ملت‌های مسلمان و علاقمندان جوان منطقه با گرامیداشت مجاهد قهرمان، سردار یحیی سنور تأکید کردند: جبهه مقاومت. با شهادت چهره های شاخص خود مانند گذشته با شهادت سنور از پیشروی باز ننشست. انشاءالله که اصلاً دست از کار برنمی دارد. حماس زنده است و زنده خواهد ماند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.