افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

55 کارگر امسال در مازندران بر اثر حوادث کار جان باختند

  • کد خبر : 403666
55 کارگر امسال در مازندران بر اثر حوادث کار جان باختند

آفتاب نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه امسال 55 نفر بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند، از کاهش 21 درصدی حوادث کار خبر داد. علی عباسی افزود: 55 نفر (همگی مرد) در 6 ماهه نخست امسال بر اثر حوادث کار جان باختند که نسبت به مدت مشابه […]

آفتاب نیوز:

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه امسال 55 نفر بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند، از کاهش 21 درصدی حوادث کار خبر داد.

علی عباسی افزود: 55 نفر (همگی مرد) در 6 ماهه نخست امسال بر اثر حوادث کار جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد کاهش را نشان می دهد.

عباسی با بیان اینکه از این تعداد 44 نفر متاهل و مابقی مجرد هستند افزود: بر اساس آمارهای موجود در شش ماهه امسال سقوط از ارتفاع 23 فوتی رتبه اول مرگ و میر ناشی از حوادث کار و برق گرفتگی را دارد. با 21. بدن سخت با 10 و بقیه با پا در رده بعدی مرگ و میر ناشی از حوادث کار قرار دارند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: در شش ماهه نخست امسال بیشترین فوت ناشی از حوادث کار با 12 مورد در فروردین و شهریور و کمترین با 6 مورد در اردیبهشت به ثبت رسیده است.

این مقام اجرایی استان بیان کرد: در این مدت شهرهای بابل با 8، آمل، بابل با 7، نوشهر و قایم شهر هر کدام با 6 فوتی و شهرستان های نکا، عباس آباد، رامسر، تنکابن، میاندرود و سوادکوه هر کدام. یکی با یکی فاتی کمترین تعداد مرگ و میر ناشی از حوادث کار را داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران با بیان اینکه با توجه به سن متوفیان گفت: بیشترین سن مربوط به افراد 51 تا 60 سال با 11 فوت و افراد بالای 61 سال با 6 فوتی کمترین آمار گزارش شده است. در این شش ماه

عباسی افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان در شش ماهه امسال 457 نفر (434 مرد و مابقی زن) مصدوم حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که نسبت به همین مدت 11 درصد افزایش نشان می دهد. دوره سال گذشته

عضو شورای قضایی استان ارزش گذاری جان انسانها، داشتن برنامه ایمنی محیط کار، رعایت مقررات و قوانین مربوطه، آموزش و ایجاد سامانه اطلاع رسانی و درس گرفتن از حوادث پیش آمده را از مهمترین راهکارها برای کاهش حوادث ناشی از کار دانست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.