افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

آمار قربانیان نوشیدنی های تقلبی در همدان افزایش یافت

  • کد خبر : 403629
آمار قربانیان نوشیدنی های تقلبی در همدان افزایش یافت

به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب همدان از فوت 15 نفر بر اثر مسمومیت با الکل خبر داد و گفت: 100 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در استان همدان مسموم شدند که از این تعداد تاکنون 15 نفر فوت کرده اند. عباس نجفی یکشنبه 8 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: برای شناسایی عاملان […]

به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب همدان از فوت 15 نفر بر اثر مسمومیت با الکل خبر داد و گفت: 100 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در استان همدان مسموم شدند که از این تعداد تاکنون 15 نفر فوت کرده اند.

عباس نجفی یکشنبه 8 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: برای شناسایی عاملان توزیع مشروبات الکلی در استان رفتیم که تاکنون هشت نفر از عاملان اصلی دستگیر شده اند.

وی تصریح کرد: بخش عمده ای از متانول توسط یکی از واحدهای تجهیزات پزشکی همدان تامین و متصدی این واحد دستگیر شد.

دادستان همدان درباره پرونده بانک رسالت نیز خاطرنشان کرد: بررسی های اولیه حاکی از عدم توجه به محدودیت های خرید و فروش تسهیلات از سوی برخی بانک ها به ویژه بانک رسالت است.

وی با بیان اینکه بررسی های دقیقی در حال انجام است ادامه داد: بانک قرض الحسنه رسالت در راستای حرکت به سمت بانکداری الکترونیک شعب فیزیکی خود را در استان ها با رویکرد پرداخت تسهیلات به افراد جمع آوری کرده و بستر الکترونیکی را ایجاد کرده است که هرکس به راحتی می تواند به آن دسترسی پیدا کند. دسترسی داشته باشید. وی می تواند در عرض چند دقیقه فرآیند بانکی را تکمیل و سپرده گذاری کند و پس از مدتی بانک تسهیلات وام را به سپرده گذاران خود پرداخت کند.

نجفی با بیان اینکه در مورد بانک رسالت تعدادی از افراد سودجو از افرادی که سپرده گذاری کرده بودند وام خریداری کردند، یادآور شد: در بستر همراه بانک رسالت امکان واگذاری وام به شخص ثالث وجود داشت که واسطه ها در این زمینه اقدام کردند. فروشنده و خریدار را شناسایی کرد و بین خریدار و واسطه توافق شد. او فهمید که این یکی دو سال است که این روند ادامه دارد، اخیراً وجوهات منحرف شده و پول واریز نشده و باید اقساط را پرداخت کنند.

دادستان همدان با بیان اینکه در پرونده فروش امتیازات وام بانک رسالت 1773 شاکی وجود دارد، اظهار داشت: تاکنون 30 متهم شناسایی و دستگیر شده اند و هشت نفر از متهمان اصلی بازداشت هستند و اقدامات خوبی انجام شده است. در این رابطه به گونه ای که چندین دستگاه خودرو، آپارتمان و موتورسیکلت کشف و ضبط شده است. ضمناً شعبه رسیدگی ویژه برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

نجفی با تاکید بر اینکه در این پرونده مستقیماً علیه بانک رسالت مشکلی وجود ندارد، اما اگر متوجه شدیم تخلفی صورت گرفته است، حتما وارد عمل می شویم، گفت: فعلا در پرداخت اقساط آن را مد نظر قرار داده ایم. شرط وام گیرنده و ضامن است و موردی مبنی بر عدم پرداخت اقساط نداشته ایم تا پرونده ادامه یابد. . در روند تحقیقات و دادگاه، نقش هر فرد مشخص خواهد شد.

در حوزه اقتصاد مقاومتی رویکرد دستگاه قضایی از 12 واحد تولیدی استان بازرسی کرده است که از این تعداد بیش از 50 واحد تولیدی با جدیت در دادسرا در حال پیگیری است.

دادستان همدان در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر قصور متولیان امر در حوزه آب شرب شهرستان همدان خاطرنشان کرد: در زمینه تامین و تخصیص آب از چاه های کشاورزی برای مقابله با کم آبی ورود بسیار خوبی داشتیم. و موضوع به دلیل قصور متولیان امر در مورد آب به تهران ارجاع شد». داده شده است

وی در پاسخ به سوال ایسنا در مورد وضعیت پرونده کارخانه کیوان نیز گفت: در خصوص وضعیت کارخانه هلدینگ کیوان بدهی سنگینی به تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی دارند به طوری که بدهی مالیاتی بالای دارند. هزار و 400 میلیارد تومان و فعلا امکان واگذاری مجموعه به دولت وجود ندارد. .

نجفی در پاسخ به سوالی مبنی بر ورود اتباع خارجی به استان گفت: بیش از 1300 نفر در استان شناسایی و از استان خارج شده اند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.