افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

ورزش همگانی باید در جامعه نهادینه شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 403468
ورزش همگانی باید در جامعه نهادینه شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدرضا جلالی بعدازظهر یکشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان به مناسبت هفته آمادگی جسمانی، اهمیت ورزش و نقش آن را در ارتقای سلامت جامعه برشمرد. و در راستای ارتقای کیفیت زندگی اظهار داشت: فرصت دارم به مناسبت هفته تربیت بدنی در کنار شما عزیزان […]

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدرضا جلالی بعدازظهر یکشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان به مناسبت هفته آمادگی جسمانی، اهمیت ورزش و نقش آن را در ارتقای سلامت جامعه برشمرد. و در راستای ارتقای کیفیت زندگی اظهار داشت: فرصت دارم به مناسبت هفته تربیت بدنی در کنار شما عزیزان باشم و از فعالیت ها و تلاش های شما در جریان باشم.

وی با قدردانی از زحمات وزارت ورزش و جوانان افزود: موفقیت های به دست آمده تنها مربوط به مدیریت نیست، بلکه حاصل تلاش و انسجام همگان در این عرصه است. باید برای تلاش همه افرادی که در این مسیر تلاش می کنند ارزش قائل شویم تا این تلاش ها عزم و اراده جمعی برای توسعه ورزش شهرستان را نشان دهد.

فرماندار لنگرود به اهمیت سلامت جسم و روان اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام فرمودند خداوند، بدن انسان و خانواده بر ما حق دارند و برای داشتن جامعه ای سالم باید به مسائل روحی و جسمی توجه کنیم. . او سالم و قوی است. ورزش نه تنها به سلامت بدن کمک می کند، بلکه تأثیر مثبتی بر روح و روان انسان دارد.

جلالی همچنین به فاصله ورزش قهرمانی با ورزش به طور کلی اشاره کرد و ادامه داد: اگرچه دولت و مردم هزینه های زیادی را صرف ورزش قهرمانی می کنند اما نتیجه قابل توجهی مشاهده نمی شود. به دنبال راه حلی برای بهبود وضعیت، باید توجه بیشتری به مردم داشته باشیم. ورزش، زیرا این همان ورزشی است که می تواند جامعه را به سمت نشاط و نشاط سوق دهد.

ورزش قهرمانی یک ورزش جهانی است.

وی بر لزوم برگزاری جلسات مشترک با مسئولان هیات های ورزشی تاکید کرد و گفت: باید مسائل و مشکلات را بشنویم و راهکارهای مناسب را پیدا کنیم. ورزش قهرمانی مهم است، اما نیروی محرکه جنبش ورزش، ورزش همگانی است. در این زمینه و توجه داشته باشید که اگر بتوانیم ورزش را برای همه افراد جامعه ترویج دهیم، می توانیم در ورزش قهرمانی نتایج بهتری کسب کنیم.

فرماندار لنگرود با اشاره به تاثیر ورزش در شادی جامعه تصریح کرد: ورزش همگانی می تواند به ارتقای روحیه و افزایش اعتماد عمومی کمک کند. باید تلاش کنیم تا حس شادی و امید را در جامعه القا کنیم. در ورزش می توان شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش اعتماد به نفس در آنها بود.

وی در ادامه جوانان را به توجه به تربیت، تهذیب و اخلاق توصیه کرد و ادامه داد: ما وظیفه داریم افراد فهیم و فهیم را وارد نظام آموزش و پرورش کنیم، اما نباید از هویت ملی و دینی خود فاصله بگیریم و علاوه بر آن هزینه کنیم. توجه به ورزش باید به اخلاق و ارزش های اسلامی هم توجه کنیم. جوانان ما باید با فرهنگ ناب اسلامی و ملی آشنا شوند و از این نظر ورزش می تواند ابزار موثری باشد.

جلالی اهمیت ورزش را در سبک زندگی برشمرد و گفت: همه ما به ورزش نیاز داریم و باید نگاه خود را در این زمینه تغییر دهیم. ورزش باید بخشی از سبک زندگی ما باشد و به جوانان بیاموزیم که ورزش نه تنها برای سلامتی، بلکه برای شادی هم لازم است. فضای فرهنگی ایجاد شده توسط رسانه ها به ویژه در فضای مجازی باید در جهت ایجاد امید و نشاط در جامعه باشد.

فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه ورزش همگانی باید در جامعه نهادینه شود، افزود: انشالله روزی می رسد که خیابان ها مملو از ورزش و فعالیت بدنی شود و این به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.