افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

انتقال بازی های خانگی از پرسپولیس به دبی!

  • کد خبر : 403459
انتقال بازی های خانگی از پرسپولیس به دبی!

آفتاب نیوز: تیم پرسپولیس در حالی خود را برای دیدار حساس با السعد قطر آماده می کند که قرمزها امید زیادی به بازگشت به جدول رقابت ها با پیروزی در این دیدار دارند و با قهرمانی در رقابت های داخلی این فرصت را دارند تا سهمیه صعود خود را افزایش دهند اما آخرین . شبی […]

آفتاب نیوز:

تیم پرسپولیس در حالی خود را برای دیدار حساس با السعد قطر آماده می کند که قرمزها امید زیادی به بازگشت به جدول رقابت ها با پیروزی در این دیدار دارند و با قهرمانی در رقابت های داخلی این فرصت را دارند تا سهمیه صعود خود را افزایش دهند اما آخرین . شبی که خبر تکان دهنده ای دریافت کردند.

طبق اعلام مدیریت پرسپولیس، میزبان دیدار پرسپولیس و الغرافه از این تیم انتخاب شده و برای معرفی آن در زمین سوم به میدان می رود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در خلاصه اولیه دوبی را به عنوان محل برگزاری دیدارهای خانگی خود در لیگ برتر معرفی کردند و در حال حاضر ورزشگاه رشید اولین گزینه برای میزبانی پرسپولیس محسوب می شود.

نامه امتناع از دریافت پرسپولیس در حالی به این باشگاه ارسال شد که مدیران پرسپولیس امیدوارند با توجه به غیبت تیم الاهلی شباب در 13 آبان (13 آبان) بتوانند این ورزشگاه را به الاهلی اجاره کرده و در آن بازی کنند. بازی این تیم مقابل الغرافه).

نکته مهم این است که با تکذیب جشن پرسپولیس – الغرافه ممکن است دیدار این تیم مقابل النصر عربستان در زمینی بی طرف برگزار شود تا پرسپولیسی ها فرصت دیدن کریستیانو رونالدو را از دست بدهند. مطابقت دادن بازی در ورزشگاه آزادی

این در حالی است که مسئولان وزارت ورزش اعلام کرده بودند که در تلاش هستند ورزشگاه آزادی را برای بازی پرسپولیس النصر آماده کنند، اما حالا ممکن است با این نامه از سوی فدراسیون فوتبال، معادلات در این مورد نیز تغییر کند و پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه دیگری به بازی خود ادامه خواهد داد.

پرسپولیس در حالی میزبان الغرافه خواهد بود که سران پرسپولیس از تمایل این باشگاه قطری برای سفر به ایران خبر می دهند اما در نهایت کنفدراسیون آسیا تصمیم گرفت این دیدار نیز در زمین بی طرف برگزار شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.