افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

مقام اول همدان در ثبت باشگاه – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 403443
مقام اول همدان در ثبت باشگاه – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حقیقی در دیدار با رئیس و اعضای هیئت بدنسازی با اشاره به افتخارات این هیئت اظهار داشت: فعالیت های این هیئت بسیار مهم است و گزارش خوبی در این باره دریافت کردیم. مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: تعداد مسابقات برگزار شده نشان از پتانسیل این هیئت […]

به گزارش خبرنگار مهر، علی حقیقی در دیدار با رئیس و اعضای هیئت بدنسازی با اشاره به افتخارات این هیئت اظهار داشت: فعالیت های این هیئت بسیار مهم است و گزارش خوبی در این باره دریافت کردیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: تعداد مسابقات برگزار شده نشان از پتانسیل این هیئت دارد و وضعیت در این رشته خوب است.

وی گفت: این در حالی است که صدور مجوز باشگاه های ورزشی از طریق پرتال صدور مجوز سامانه ملی اماکن ورزشی و ارزیابی و عملکرد از طریق کمیسیون ماده پنج وزارت ورزش جوانان استان همدان با رتبه برتر انجام می شود. در صدور و تمدید مصوبه اصولی و اصلاحی آن در مدت کوتاهی بدون خطا محقق شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: تا جایی که ممکن و قانون اجازه دهد از هیچ تلاش و کمکی به این هیئت که هدف بزرگی برای جامعه دارد فروگذار نخواهیم کرد.

وی یادآور شد: ما هم طرفدار برگزاری مسابقات کشوری هستیم و آن برگزاری باید انجام شود.

حقیقی با اشاره به امکانات باشگاه های ورزشی خاطرنشان کرد: 93 میلیارد تومبا برای باشگاه های خصوصی در تمامی رشته ها از اعتبارات سال 1391 مصوب شد. گرفته اند هستم و صندوق کارآفرینی امید در نظر گرفته است که 60 میلیارد تومان به باشگاه هایی که متقاضی نوسازی و نوسازی امکانات هستند پرداخت می شود و اولویت ما سالن های ورزشی در تمامی سطوح است. شهرها یک استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در بحث مبنای قهرمانی نیز بسیار پیگیر هستیم تا این مجموعه به بدنسازی واگذار شود و خوشبختانه در مرحله پایانی آن هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.