افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

برنامه دیدار تیم های گتی پسند اصفهان و شهید شمالی کازرون تغییر کرد – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

  • کد خبر : 403414
برنامه دیدار تیم های گتی پسند اصفهان و شهید شمالی کازرون تغییر کرد – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

به گزارش ایرنا، جواد شریف روز یکشنبه درباره سومین دیدار تیم هندبال این باشگاه در فصل جاری لیگ برتر – دیدار تیم های گتی پشند صحبت کرد. اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که قرار بود روز دوشنبه ساعت 13:30 برگزار شود به دلیل پخش تلویزیونی امیدهای قهرمانی کشتی جهان از شبکه ورزش پخش […]

به گزارش ایرنا، جواد شریف روز یکشنبه درباره سومین دیدار تیم هندبال این باشگاه در فصل جاری لیگ برتر – دیدار تیم های گتی پشند صحبت کرد. اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که قرار بود روز دوشنبه ساعت 13:30 برگزار شود به دلیل پخش تلویزیونی امیدهای قهرمانی کشتی جهان از شبکه ورزش پخش نمی شود و زمان برگزاری این مسابقه از ساعت 1 خواهد بود: 30 بعد از ظهر تا 16:00 تغییر کرد.

وی ادامه داد: این دیدار بعدازظهر فردا (9 مهرماه) در سالن «شهید سجادی» (خانه هندبال) اصفهان برگزار و برای علاقه مندان رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: ساعت ورود به ورزشگاه ساعت 15:30 اعلام شده است و انتظار می رود هواداران گیتی پشند مانند همیشه حضور پرشوری برای تماشای این دیدار داشته باشند، به ویژه اینکه این دیدار از تلویزیون پخش نخواهد شد.

مدیر اطلاع رسانی و امور بین الملل باشگاه گیتی پسند تصریح کرد: تیم هندبال گتی پسند در هفته اول در آخرین ثانیه ها مقابل نفت و گاز گچساران با نتیجه تقریبا 29 بر 28 شکست خورد و در هفته دوم مقابل ذغال سنگ طبس به برتری رسید. ثانیه های پایانی با تساوی 26 برد (26 کرد عوض) از این رو کازرون در دیدار حساس فردا مقابل تیم زمینی شهید شاملی به دنبال اولین برد فصل است.

وی یادآور شد: تیم هندبال گتی پسند اصفهان فصل گذشته در جدال نزدیک با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مقام دوم را به این تیم از دست داد و در این فصل برای انتقام گیری و جبران 2 شکست فصل قبل. آنها با تیمی جوانتر به مصاف این تیم خواهند رفت.

به گزارش ایرنا، دسته اول هندبال کشور از روز گذشته (24 مهرماه) با حضور 10 تیم آغاز شد که سه تیم سپاهان، سپاهان نوین و گیتی پسند از استان اصفهان در آن حضور دارند. چرا که سال گذشته علاوه بر این سه تیم، پرواز اصفهان ایر نیز در لیگ دسته اول حضور داشت که در نهایت به لیگ اول سقوط کرد.

تیم هندبال گیتی پسند فصل گذشته با 34 امتیاز بیشتر از سپاهان در رده سوم قرار گرفت و تنها تیمی بود که توانست تنها شکست فصل را به صنعت مس کرمان قهرمان لیگ دسته اول تحمیل کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.