افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

بیوگرافی مرتضی حیدری و ادعای تکان دهنده درباره او / ازدواج مجری مطرح در دهه پنجم زندگی اش

  • کد خبر : 403396
بیوگرافی مرتضی حیدری و ادعای تکان دهنده درباره او / ازدواج مجری مطرح در دهه پنجم زندگی اش

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- چهره های صدا و سیما زیادی هستند که سال ها در این عرصه فعالیت می کنند و از شهرت بالایی برخوردارند. گروه مجریان برنامه های مختلف تلویزیونی، از زنان گرفته تا مردان، گاه کنار گذاشته شده اند و برخی از آنها کوچکترین جنجالی هم ندارند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- چهره های صدا و سیما زیادی هستند که سال ها در این عرصه فعالیت می کنند و از شهرت بالایی برخوردارند. گروه مجریان برنامه های مختلف تلویزیونی، از زنان گرفته تا مردان، گاه کنار گذاشته شده اند و برخی از آنها کوچکترین جنجالی هم ندارند. به هر حال سمت و سوی کار در حوزه رسانه است و شهرت زاده می شود و بعد حرف و حدیث هایی می آید که برخی درست و برخی نادرست است. این روزها اخباری از مجری و مجری معروف تلویزیون آقای مرتضی حیدری می شنوید. او با یک مسیر کاری بسیار درخشان و مسلط وارد حاشیه نشده بود تا اینکه حمید حاجی پور (خبرنگار) در توئیتی درباره او تهمت ثابت نشده ای را به مرتضی حیدری نسبت داد. برای دیدن ویدیوی منتشر شده و اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع با ما همراه باشید.

بیوگرافی مرتضی حیدری و تخصص همسرش.

مرتضی حیدری 56 ساله است. وی متولد 7 خرداد 1347 در تهران است و اکنون گوینده خبر است.

وی فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس فیزیوتراپی از دانشگاه تهران و دکترای مدیریت از دانشگاه بوردو فرانسه است و همسرش نیز دارای تخصص است.

مرتضی حیدری

محل سکونت خانواده و دوران کودکی.

آقای مجری در خانواده ای هفت نفره بزرگ شد که یک برادر و سه خواهر دارد. محل سکونت او محله سه آذری تهران به همراه کودکی بود که بسیار آرام و به دور از مزاحمت ها و مزاحمت های خانواده جان باختند.

مرتضی حیدری

از انزجار تا علاقه به فیزیوتراپی

مرتضی حیدری می گوید واقعیت این است که وقتی در رشته فیزیوتراپی پذیرفته شدم، مدت زیادی نتوانستم با آن ارتباط برقرار کنم تا اینکه در ابتدای ترم سوم به این رشته علاقه مند شدم. الان نماینده سازمان نظام پزشکی ارتش و البته عضو شورای عالی نظام پزشکی هستم.

مرتضی حیدری

وارد سازمان صدا و سیما شوید

بعد از انقلاب اسلامی که در پایان دوره راهنمایی و ابتدای دبیرستان بودم، سعی کردم وارد صدا و سیما شوم، اما موفق نشدم. تا اینکه گذشت و من دوران خدمت و سربازی را گذراندم و آگهی استخدامی را که مجله سروش منتشر می کرد پر کردم و سرانجام در سال 1347 در سن 27 سالگی وارد سازمان شدم.

چرا گوینده؟

من همیشه در مورد صحبت کردن و بازیگری می دانستم، اما نه هر سخنرانی! در واقع من علاقه مند به اعلام خبر بودم و در نهایت برای اولین بار زمان را از رادیو اعلام کردم. خبری نبود، اما اولین بار بود که صدای من از رادیو شنیده می شد.

بعد از آن زمان را اعلام کردم تا اینکه مسئولیت خواندن اخبار کوتاه را به من دادند و کم کم وارد قسمت علمی و فرهنگی تلویزیون شدم.

مرتضی حیدری

ازدواج و نحوه آشنایی مرتضی حیدری با همسرش

مرتضی حیدری 45 ساله بود یعنی در سال 1392 با خانم زهرا کاظمی ازدواج کرد. خانم کاظمی متخصص سرطان زنان و زایمان و اهل سیستان و بلوچستان است.

زهرا کاظمی درباره نحوه آشنایی و ازدواجش می گوید: خانم دکتر مظاهری که در یکی از دانشگاه های فرانسه تحصیل می کردند و آقای حیدری را می شناختند ما را معرفی کردند و با هم آشنا شدیم.

مرتضی حیدری

ادعای عجیب مستاجران علیه مرتضی حیدری

اخیراً ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که مدعی شده است مرتضی حیدری، مجری معروف تلویزیون که دارای یک مجتمع 15 آپارتمانی در خیابان سهروردی است، مستاجرانش را به زور تهدید می کند که خانه هایشان را تخلیه کنند. ویدئویی که در ادامه مشاهده می کنید توسط حمید حاجی پور روزنامه نگار منتشر شده است.

گفتنی است، آنچه در مورد ادعای حمید حاجی پور درباره آقای مرتضی حیدری گفته شد، از سوی «اسمارتک نیوز» تایید یا تکذیب نشده است.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.