افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

پیام تسلیت رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در پی شهادت یحیی سنور

  • کد خبر : 403268
پیام تسلیت رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در پی شهادت یحیی سنور

آیت الله محمدحسن اختری گفت: شهادت مجاهد شهید سنور مهر ابطال جنایتکاران صهیونیست و تداوم مقاومت و خط جهاد است. خبرگزاری میزان – در پیام تسلیت رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین آمده است: مشکل فلسطین تنها یک راه حل دارد و آن هم حاکمیت مردم فلسطین بر سرزمین پدرانشان است. و اجداد […]

آیت الله محمدحسن اختری گفت: شهادت مجاهد شهید سنور مهر ابطال جنایتکاران صهیونیست و تداوم مقاومت و خط جهاد است.

خبرگزاری میزان – در پیام تسلیت رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین آمده است: مشکل فلسطین تنها یک راه حل دارد و آن هم حاکمیت مردم فلسطین بر سرزمین پدرانشان است. و اجداد

متن پیام آیت الله محمدحسن اختری به این شرح است:

ما از آن خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت
شهادت هنر مردان خداست. (امام خمینی)

پنجه های خونین و دستان کثیف رژیم غاصب صهیونیستی هر روز از آستین جنایت بیرون می آید و مجاهدان فلسطینی و لبنانی را یکی پس از دیگری از محور مقاومت خارج می کند تا راه مجاهدت را در پیش بگیرند و اراده کنند. مبارزه کردن ملت های آزادیخواه فلسطین و لبنان.

به این معنا، این بار جنایتی هولناک را مرتکب شده و یحیی سنور فرمانده قهرمان حماس را که با رفتار شجاعانه خود سازمان تروریستی جهنمی رژیم غاصب و کودک کش را به سخره گرفته بود، به شهادت رسانده است. گروه تروریستی صهیونیستی از این واقعیت غافل است. ملتی که نزدیک به 8 دهه بیشترین هزینه های مالی و معیشتی را متحمل شده و برعکس هر روز با شادی بیشتر از روز قبل در قلعه جهاد و شهادت ظاهر می شود، از پرداخت هیچ هزینه ای دریغ نمی کند.

به هر حال ستاره ای به نام سنور مهر باطل این خیال خام همه جنایتکارانی است که فکر می کنند با ترور رهبران سیاسی و فرماندهان مجرب جهادی می توانند پویایی سازمان رزم نیروهای جهادی را تغییر دهند. اما چیزی که این مستبدان نمی دانند این است که اولاً هیچ رهبر، فرمانده یا مبارز جهادی نمی خواهد در این دنیا به مرگ طبیعی بمیرد. ثانیاً از لحظه ای که فردی در گروه های جهادی مقام رهبری و فرماندهی را به عهده می گیرد، در گام اول معاونین خود را تعیین می کند تا هیچ گاه ارکان جهاد و مقاومت شکست نخورد.

همانطور که سازمان حماس با ترور رهبر فقید حماس، شهید اسماعیل هنیه از هم پاشید و شهید سنور اجازه کوچکترین اغتشاش در مقاومت حماس را نداد، حماس نیز با ترور او از هم نخواهد پاشید و به زودی خط لاجهاد خواهد شد. با معرفی رهبر جدید ادامه دهید. شکی نیست که خون شهید سنور بی پاسخ نخواهد ماند و همرزمانش با قدرت به جهاد و مقاومت در برابر نیات شوم رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد و نشان خواهند داد که ملتی که تقریباً تا بن دندان مسلح در برابر اشغالگران مقاومت کرده است. 8 دهه با دست خالی هرگز در هیچ شرایطی تسلیم نمی شوند. مشکل فلسطین تنها یک راه حل دارد و آن هم حاکمیت مردم فلسطین بر سرزمین پدران و اجدادشان است.

کمیته ریاست جمهوری حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ضمن محکومیت تروریسم سازمان یافته رژیم جعلی که با سلاح های پیشرفته آمریکایی، شهادت یحیی سنور، رهبر برجسته سیاسی و فرمانده نظامی حماس، به عنوان رهبر معظم انقلاب ممکن شده است. حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، ملت فلسطین، رهبران حماس و تمامی نیروهای جهادی جبهه مقاومت، تسلیت و تسلیت خود را بر تداوم این شهید دلاور تاکید می کنند.

جمهوری اسلامی ایران همانطور که از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و رئیس جمهور محترم اعلام شده است، همواره در کنار محور مقاومت خواهیم بود و از هیچ کوششی برای حمایت از مقاومت دریغ نخواهیم کرد.

محمدحسن اختری

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.