افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

Ipchain، بلاک چین memecoins راه اندازی شد. ظهور IPcoin

  • کد خبر : 403162
Ipchain، بلاک چین memecoins راه اندازی شد. ظهور IPcoin

ApeChain و پل زنجیره ای آن امروز، 20 اکتبر با موفقیت راه اندازی شد که تأثیر قابل توجهی بر بازار memecoin اکوسیستم و توکن هایی مانند کورتیس (CURTIS) و Dookey (DOOKEY) قیمت به سرعت افزایش یافت. به گزارش اسمارتک نیوز، حجم پوزیشن های باز قراردادهای آتی APE نیز به 133 میلیون APE معادل 154 میلیون […]

ApeChain و پل زنجیره ای آن امروز، 20 اکتبر با موفقیت راه اندازی شد که تأثیر قابل توجهی بر بازار memecoin اکوسیستم و توکن هایی مانند کورتیس (CURTIS) و Dookey (DOOKEY) قیمت به سرعت افزایش یافت.

به گزارش اسمارتک نیوز، حجم پوزیشن های باز قراردادهای آتی APE نیز به 133 میلیون APE معادل 154 میلیون دلار رسید که نشان دهنده افزایش 390.63 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

رشد Ip و memecoin های شبکه Ip China

صبح امروز، 20 اکتبر، ApeChain و پل رسمی crosschain آن با موفقیت راه اندازی شد. این رویداد برای بازار memecoin قابل توجه بود و پس از راه اندازی آن، اولین دسته از memecoin ها در اکوسیستم آن افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد. در همین حال، توکن کورتیس با ارزش بازار 3.69 میلیون دلاردر وهله اول و توکن Dookey (DOOKEY) با ارزش بازار 2.01 میلیون دلاردر جایگاه دوم قرار گرفتند.

Apechain یک راه حل بلاک چین لایه 2 است که توسط ApeCoin توسعه یافته است که ارتباط نزدیکی با اکوسیستم Bored Ape Yacht Club (BAYC) دارد. هدف آن افزایش استفاده از IpCoin و پشتیبانی از توسعه گسترده تر برنامه های غیرمتمرکز (dApps) در جامعه است.

تمرکز ApeChain بر ایجاد فرصت‌های جدید کسب درآمد برای سازندگان، با تأکید ویژه بر بازی و سایر برنامه‌های غیرمتمرکز است. توکن های APE هم به عنوان یک توکن گاز و هم به عنوان یک توکن حاکمیتی در این شبکه عمل می کنند و به دارندگان آن اجازه می دهند در تصمیم گیری های مربوط به توسعه شبکه شرکت کنند.

ایپچین قبلاً شبکه آزمایشی خود را به نام کورتیس راه اندازی کرده بود. اکنون انتظار می رود با راه اندازی شبکه اصلی، dApp های بیشتری ساخته شوند.

بر اساس داده های Coinglass در 20 اکتبر (29 اکتبر)، حجم موقعیت های باز قراردادهای آتی APE به 133 میلیون APE معادل 154 میلیون دلار این رسید نسبت به 24 ساعت گذشته 390.63 درصد افزایش نشان می دهد. در همین حال، قراردادهای آتی APE در صرافی “Binance” با 49.4739 میلیون APE (تقریباً 61.3477 میلیون دلار) و با افزایش 420.29 درصدی در 24 ساعت گذشته در رتبه اول قرار دارند.

سود باز IpCoin Futures
سود باز IpCoin Futures

همچنین اکنون قیمت IPcoin نسبت به روز گذشته به 1.25 دلار رسیده است بیش از 66 درصد افزایش یافته است با راه اندازی Ipchain و پل متقاطع آن، توجه به این پروژه متمرکز شده است. بر اساس اسناد رسمی، “IP چین” بر اساس تکنولوژی Arbitrum Orbit توسعه یافته و توکن اصلی آن APE است. کرتیس memecoin نیز با ارزش بیش از 10 میلیون دلار و حجم معاملات 3.7 میلیون دلار به خوبی در بازار درخشید.

ApeCoin با انتشار بیانیه ای در X اعلام کرد که با استفاده از حالت عملکرد خودکارکاربران دارنده این توکن در Ipchain دیگر نیازی به درخواست یا به طور مداوم توکن های خود برای افزایش درآمد ندارند. این پروتکل که به عنوان یکی از پروژه های متاثر از سقوط بازار NFT در سال های گذشته شناخته می شود، توانست با اعلام بزرگ خود توجه ها را به خود جلب کند و قیمت این توکن را افزایش دهد.

با این اعلام قیمت APE از 0.75 دلار بیش از 66 درصد افزایش یافت و به سطح 1.25 دلار رسید که نقطه عطفی برای این توکن محسوب می شود. ارزش بازار APE نیز به بیش از 900 میلیون دلار افزایش یافت که مجموعاً این دارایی را تشکیل می داد 100 ارز دیجیتال برتر بازگشت

قیمت IpCoin - منبع: Blockchain Homelandقیمت IpCoin - منبع: Blockchain Homeland
قیمت IPCoin – منبع: Blockchain Homeland

Crypto Catalysts، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، بیان کرد:

با افزایش قیمت APE، فصل NFT به زودی آغاز می شود.

به NFT ها توجه کنید، میلیاردها دلار وارد این بازار می شود.

مانند آلت کوین ها، NFT ها ثروت زیادی برای بیمار به ارمغان می آورند.

او برای قیمت IpCoin هدف 27 دلار تعیین شده است

نمودار قیمت IpCoin - منبع: Cryptocatalystنمودار قیمت IpCoin - منبع: Cryptocatalyst
نمودار قیمت IpCoin – منبع: Cryptocatalyst

وعده های تیم توسعه

پل تازه راه‌اندازی شده مشابه سایر پل‌های رمزنگاری کار می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد کیف پول‌های خود را به هم متصل کرده و دارایی‌های دیجیتالی خود را مبادله کنند. شبکه های موجود در این پل شامل Ipchina، Ethereum و Arbitrum این ویژگی جدید به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا درآمد خود را از طریق توکن های بومی و سایر ارزهای دیجیتال افزایش دهند.

تیم توسعه همچنین قول داده است که یک برنامه تشویقی تا پایان روز یکشنبه راه اندازی شود. این اقدام می تواند تاثیر بیشتری بر قیمت و جذب سرمایه گذاران جدید داشته باشد.

راه اندازی IPchain و پل متقاطع آن نه تنها قیمت APE و توکن ها را در اکوسیستم افزایش می دهد، بلکه نوید ویژگی های جدید و فرصت های سرمایه گذاری را برای کاربران و سرمایه گذاران می دهد. در این میان پذیرش و توجه به پروژه‌های مبتنی بر «آی‌پی چین» می‌تواند منجر به تغییرات مثبت بیشتری در بازار ارزهای دیجیتال شود و موجی از علاقه و سرمایه‌گذاری‌های جدید را به همراه داشته باشد. با توجه به شرایط فعلی بازار و واکنش های مثبت به این اتفاقات، به نظر می رسد آینده «آی پی چین» و توکن های مربوطه روشن و امیدوارکننده باشد.

منابع و مآخذ

کاتالیزورهای رمزگذاری پست (کاتالیزورهای رمزنگاری)

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-20 11:59:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.