افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

بهترین بازار سیار تهران/ علاءالدین را بزرگترها می شناسند

  • کد خبر : 403142
بهترین بازار سیار تهران/ علاءالدین را بزرگترها می شناسند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- این روزها همه به دنبال پیشرفت در زندگی خود هستند و برای این کار تمام تلاش خود را می کنند زیرا نگاهی که این روزها به زندگی دارند مانند یک مسابقه است و همه برای بردن حداقل در این مسابقه می دوند. در بین اطرافیانتان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- این روزها همه به دنبال پیشرفت در زندگی خود هستند و برای این کار تمام تلاش خود را می کنند زیرا نگاهی که این روزها به زندگی دارند مانند یک مسابقه است و همه برای بردن حداقل در این مسابقه می دوند. در بین اطرافیانتان البته اگر این رقابت زندگی شما را بهتر کند و احساس راحتی بیشتری به شما بدهد برایتان خیلی خوب است، اما اگر چیزی تبدیل به حرص و آز و ایجاد وسواس در شما شود و حتی از دیدن آن غمگین شوید. است. کسی نیست که او را شکست دهد، به درد نمی خورد و می توان گفت بازی کثیف می شود، بنابراین اگر می خواهید با دیگران رقابت کنید، باید به نفع خودتان باشد تا زندگی و امور برای شما راحت شود. شما شما

البته در این بین یک مشکل وجود دارد: شما می توانید با یافتن بهترین ها در زمینه های مختلف و افزایش بی نهایت کیفیت آن تغییری شگرف در زندگی خود ایجاد کنید، پس باید این مشکل را تبدیل به یک عادت کنید و از آن شروع کنید. چیزهای کوچک مثلاً اگر می خواهید با دوستانتان یک غذای گرد بخورید می توانید بهترین مرغ اکبر تهران را پیدا کنید و بخرید یا اگر می خواهید ماشین خود را برای این منظور بشویید. معنی انتخاب بین بهترین کارواش های تهران و برای هر شغل بزرگ و کوچک به دنبال بهترین ها باشید تا بعد از مدتی ببینید چقدر زندگی تان بهتر شده است و ما حداقل در ابتدا به شما کمک می کنیم بهترین ها را پیدا کنید. ما در سطح تهران به مشارکت در ارتقای کیفیت زندگی شما کمک می کنیم و اکنون در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین بازارهای موبایل در تهران صحبت کنیم و تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم، پس برای آشنایی با آنها با ما همراه باشید. .

پاساژ چارسو یکی از بهترین بازارهای موبایل تهران است

پاساژ چارسو طراحی بسیار مدرن و فضایی مجلل دارد و در حال حاضر یکی از مقاصد محبوب برای خرید گوشی در تهران محسوب می شود. این آرکید با تمیزی و نظم مثال زدنی خود تجربه خرید دلپذیری را برای وسایل الکترونیکی و موبایلی به شما ارائه می دهد. در این پاساژ می توانید جدیدترین مدل های گوشی از برندهای مطرحی مانند اپل، شیائومی و سامسونگ را بیابید و لوازم جانبی مختلفی مانند لپ تاپ و کیف را به راحتی خریداری کنید.

یکی دیگر از ویژگی های متمایز که این پاساژ را به یکی از بهترین ها در تهران تبدیل می کند، امکانات تفریحی آن است. این پاساژ دارای فودکورت بزرگ با پنج سینما است که بر جذابیت این مجموعه می افزاید و می توانید در حین خرید به تفریح ​​بپردازید.

آدرس وب: charsou.com

شماره تماس: 61720000

آدرس شخصی: ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان جمهوری و حافظ

بهترین بازار موبایل تهران.

پاساژ پایتخت یکی از بهترین بازارهای موبایل تهران است

یکی از بهترین بازارهای موبایل تهران پاساژ پایتخت است که در خیابان میرداماد قرار دارد و می توان آن را یک مرکز خرید مدرن و شیک برای نیازهای الکترونیکی دانست که دارای طیف گسترده ای از محصولات مانند لپ تاپ، لوازم جانبی موبایل، لوازم یدکی کامپیوتر و … می باشد. . . و توانسته است به یکی از مقاصد اصلی علاقه مندان به فناوری تبدیل شود. همچنین باید اشاره کنیم که محیط تمیز و مرتب این پاساژ باعث می شود تا خریدی خوش را تجربه کنید.

ساعت کار این پاساژ از ساعت 9:30 صبح تا 9:30 شب است و با نزدیک بودن به ایستگاه های مترو BRT و میرداماد دسترسی آسانی دارد. در مورد قدمت آن نیز باید گفت که از سال 1358 فعالیت خود را آغاز کرده و حتی در سال 89 موفق به دریافت تندیس طلا برای فروش محصولات الکترونیکی شده است.پس با تمام این تعاریف مکان مناسبی برای خرید است.

آدرس سایت: cccenter.ir

شماره تماس: 02188886972

آدرس شخصی: خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان میرداماد.

اینستاگرام: cccenter_paytakht

بهترین بازار موبایل تهران.

بازار موبایل ایران یکی از بهترین بازارهای موبایل تهران است

بازار موبایل ایران که دارای دو شعبه در تهران و یک شعبه در کرمان است، نه تنها یکی از بهترین بازارهای موبایل تهران بلکه در ایران به شمار می رود. شعبه اصلی این بازار در تهران در خیابان حافظ و پایین جمهوری واقع شده و دارای 14 طبقه است که پنج طبقه آن تجاری و فضای کافی برای عرضه محصولات الکترونیکی است. این مرکز همچنین امکانات رفاهی مختلفی مانند پارکینگ 9 طبقه، کافه، رستوران و … را ارائه می دهد تا خرید شما را راحت تر و لذت بخش تر کند.

آدرس سایت: mobile724.com

شماره تماس: 6492 – 66645335

اینستاگرام: iran.mobile.market.original

آدرس شعبه 1: خیابان حافظ، پایین خیابان جمهوری.

آدرس شعبه 2: بزرگراه آیت الله سعیدی، چهارراه یافت آباد، خیابان یافت آباد شرقی، جنب پارکینگ شهرداری منطقه 17

بهترین بازار موبایل تهران.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.