افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

دیدار پزشکان و السیسی در کازان روسیه – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 403135
دیدار پزشکان و السیسی در کازان روسیه – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «العربی جدیدمسعود بزیکیان و عبدالفتاح السیسی در حاشیه اجلاس سران ترمز در شهر کازان روسیه دیدار خواهد کرد. به گفته منابع دیپلماتیک مصر، توافق بر سر محورهای این دیدار در جریان سفر اخیر عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران به مصر حاصل شد. رئیس جمهور در روز سه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «العربی جدیدمسعود بزیکیان و عبدالفتاح السیسی در حاشیه اجلاس سران ترمز در شهر کازان روسیه دیدار خواهد کرد.

به گفته منابع دیپلماتیک مصر، توافق بر سر محورهای این دیدار در جریان سفر اخیر عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران به مصر حاصل شد.

رئیس جمهور در روز سه شنبه 1 نوامبر 1403 به منظور شرکت و سخنرانی در اجلاس شانزدهم سران ترمز و ترمز او به روسیه نیز می رود.

علاوه بر سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس اصلی ترمزدیدارهای دوجانبه با برخی از سرها روسای جمهور حاضر در این نشست از جمله “ولادیمیر پوتین” رئیس جمهور روسیه و “شی “جین پینگ” رئیس جمهور چین خواهد شد.

شانزدهمین اجلاس سران گروه ترمز قرار است از اول تا سوم آبان ماه باشد. کازان از روسیه و رئیس جمهور کشورمان به عنوان یکی از سران کشورهای عضو تجلیل خواهد شد. ترمز وی به دعوت رسمی رئیس جمهور روسیه در این نشست شرکت خواهد کرد.

خوشه ترمز یا اقتصادهای نوظهور در ابتدا با حضور روسیه، چین، هند و برزیل شکل گرفتند و سپس آفریقای جنوبی به آن پیوست. اوایل امسال کشورهای ایران، عربستان، امارات، مصر و اتیوپی نیز به این گروه پیوستند.

روسیه از اول ژانویه 2024 به مدت یک سال ریاست این گروه را بر عهده خواهد داشت ترمز و قرار است تحت نظارت این کشور باشد، ترمز در قله کازان میزبانی بیش از 250 رویداد با طیف گسترده ای از موضوعات.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.