افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

اعلام استقلال درباره وضعیت هدایت آبی ها قبل از النصر

  • کد خبر : 403120
اعلام استقلال درباره وضعیت هدایت آبی ها قبل از النصر

آفتاب نیوز: باشگاه استقلال که شب گذشته پیتسو مسیمانه را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد، امشب در بیانیه ای به تشریح حضور این مربی و دستیارانش در زمین بلوز و معرفی رسمی آنها پرداخت. در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است: به اطلاع هواداران محترم باشگاه بزرگ استقلال می رساند بنا به قول مدیریت باشگاه […]

آفتاب نیوز:

باشگاه استقلال که شب گذشته پیتسو مسیمانه را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد، امشب در بیانیه ای به تشریح حضور این مربی و دستیارانش در زمین بلوز و معرفی رسمی آنها پرداخت.

در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است: به اطلاع هواداران محترم باشگاه بزرگ استقلال می رساند بنا به قول مدیریت باشگاه استقلال و اعضای هیئت مدیره پس از بررسی های فراوان و نظرخواهی از کارشناسان و پیشکسوتان محترم بالاخره آقای پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان استقلال منصوب شدند.

این انتخاب با توجه به کارنامه موفقی که داشتند انجام شد و امید است کادر فنی استقلال در آینده بتواند موفقیت و رضایت زیادی را برای هواداران به ارمغان بیاورد تا بار دیگر قدرت واقعی استقلال را در سطح ملی و بین المللی به نمایش بگذاریم. ماسه ها

همچنین لازم به ذکر است لحظه آغاز همکاری سرمربی جدید با اعضای کادرفنی استقلال به مناسبت جشن بازی استقلال – نصر در امارات و پرواز کاروان لباس پوشیده آبی به دبی آقای پیتسو موسیمانه به همراه اعضای تیم فنی خود در دبی به کاروان استقلال پیوسته و از نزدیک بازی استقلال – النصر در هفته سوم لیگ برتر را مشاهده خواهند کرد.

بر اساس توافق صورت گرفته با سرمربی جدید، مسئولیت فنی این بازی بر عهده آقای سهراب بختیاری زاده و کادر فعلی تیم فوتبال استقلال خواهد بود و پس از پایان بازی، کادر فنی جدید بازخواهد گشت. به همراه بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی راهی تهران می شود. آنها کار رسمی خود را به طور مستقل در تهران آغاز می کنند.

در پی بازگشت کاروان استقلال از سفر به امارات، مراسم معارفه مسیمانه در تهران برگزار و زمان و مکان برگزاری این نشست خبری به رسانه ها اعلام می شود.

امید است با انتخاب مربی محترم استقلال با حمایت و حمایت هواداران شاهد اتفاقات خوبی برای استقلال باشیم تا بار دیگر در کنار هم موفقیت های باشگاه عزیزمان را جشن بگیریم.

همدل و متحد با استقلال.

منبع: باشگاه استقلال

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.