افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

معمای جسد سوخته در یکی از خیابان های گلهک

  • کد خبر : 403073
معمای جسد سوخته در یکی از خیابان های گلهک

مردی که به دلیل اختلاف بر سر وام مرتکب قتل و جنایت علیه جسد شده بود در آینده نزدیک محاکمه می شود. به گزارش صبح امروز مردی که به دلیل اختلاف در دریافت وام مرتکب قتل و جنایت علیه جسد شده بود در آینده نزدیک محاکمه می شود. با کشف جسدی سوخته در یکی از […]







مردی که به دلیل اختلاف بر سر وام مرتکب قتل و جنایت علیه جسد شده بود در آینده نزدیک محاکمه می شود.



به گزارش صبح امروز مردی که به دلیل اختلاف در دریافت وام مرتکب قتل و جنایت علیه جسد شده بود در آینده نزدیک محاکمه می شود.

با کشف جسدی سوخته در یکی از خیابان های قلهک در 9 دی ماه 1402 بازپرس قتل مطلع و پس از حضور بازپرس محسن افچی، پرونده اولیه تشکیل شد. بررسی های اولیه کارشناسان پزشکی قانونی حاکی از آن بود که مقتول مردی میانسال است که جسدش پس از قتل به محل کشف منتقل و به آتش کشیده شد.

با شروع تحقیقات جنایی به دستور بازپرس اختیاری، هویت مقتول به زودی مشخص شد، زیرا زن جوانی با مراجعه به مراجع قضایی و انتظامی مبنی بر ناپدید شدن برادرش شکایت کرد که منجر به فاش شدن معما شد. از بدن سوخته با توجه به توضیحات جسد سوخته و مرد مفقود شده مشخص شد وی اکبر نام دارد. خانواده مرد مفقود شده نیز در پزشکی قانونی جسد را دیدند و او را شناسایی کردند. به این ترتیب هویت جسد مجهولی که قاتل یا قاتلان برای از بین بردن آثار جنایت و مخفی نگه داشتن هویت وی سوزانده بودند، کشف شد.

با به دست آوردن هویت مقتول، کارآگاهان متوجه شدند که اکبر با زنی میانسال در ارتباط است. بنابراین کارآگاهان به سراغ زن میانسالی به نام فهیمه رفتند. وی به این ترتیب سرنخ اصلی را در اختیار تیم تحقیقات جنایی قرار داد و گفت: مدتی است که اکبر را می شناسم. او بدهکار بود، بنابراین برای پرداخت بدهی خود نیاز به وام داشت. من هم مردی به نام پرویز را به او معرفی کردم تا در گرفتن وام به او کمک کند. من جز این نمی دانم و فقط می دانم که آخرین بار با او بود.

با این اظهارات فهیما، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند و پرویز را دستگیر کردند. مردی که متهم به قتل بود گفت: قرار بود من ضامن وام اکبر باشم و در مقابل قرار شد وام را نصف کنیم و او نیمی از مبلغ را بگیرد و من نصف دیگر را بگیرم. مبلغ، تا مشکل مالی هر اردیبهشت ماه ما حل شود. اما وقتی اکبر وام گرفت سهم من را نداد و بعد هر وقت با او تماس گرفتم جواب تماسم را نداد. سر این موضوع با هم اختلاف داشتیم و وقتی او را پیدا کردم با هم دعوا کردیم. او با چاقو به من حمله کرد و من چاقو را از دست اکبر گرفتم و سپس او را زدم. اما اکبر تسلیم نشد و با وجود خونریزی مدام مرا کتک زد. اکبر را هم با طناب داخل ماشین خفه کردم.

این متهم ادامه داد: پس از آن قتل، جسد را به خرابه ای در قلهک بردم و آتش زدم.

با اعتراف پرویز به اینکه مردی میانسال است در بازسازی صحنه قتل حضور یافت. در ادامه دو پسر و یک دختر مقتول با حضور در دادسرای امور جنایی تهران خواستار قصاص شدند. در نهایت بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت کیفرخواستی را برای پرویز به اتهام قتل عمد صادر کرد تا این مرد میانسال در آینده نزدیک محاکمه شود.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.