افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

واکنش کاربران صهیونیست به حمله پهپاد به خانه نتانیاهو – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 403067
واکنش کاربران صهیونیست به حمله پهپاد به خانه نتانیاهو – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت شبکه المیادین در گزارشی از عملیات پهپادی روز گذشته علیه شهر قیصریه و محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت که این عملیات واکنش های شدیدی را در فضای مجازی به دنبال داشته است. و در میان صهیونیست ها کاربران تلاش یک پهپاد برای حمله به نتانیاهو باعث […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت شبکه المیادین در گزارشی از عملیات پهپادی روز گذشته علیه شهر قیصریه و محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت که این عملیات واکنش های شدیدی را در فضای مجازی به دنبال داشته است. و در میان صهیونیست ها کاربران

تلاش یک پهپاد برای حمله به نتانیاهو باعث شد تا کاربران صهیونیستی در بسترهای مختلف فضای مجازی واکنش های شدیدی به این شکست جدید رژیم صهیونیستی نشان دهند و حتی برخی از آنها از این عملیات استقبال کردند زیرا این نشان از شکست راهبردی رژیم کنونی بود. مقامات تل آویو این را می دانند.

در پست هایی که کاربران صهیونیست در فضای مجازی منتشر کرده اند، خبر مشاهده خودروی نتانیاهو در مسیر قدس اشغالی به شکلی غیرعادی ذکر شده است، بنابراین این کاربران تاکید کرده اند که نتانیاهو از ترس پهپاد انتحاری فرار کرده است. و در قیصریه نماند زیرا در مقایسه با قدرت رژیم صهیونیستی، رهگیری این پهپادها قابل اعتماد نیست.

بررسی واکنش های کاربران صهیونیست در فضای مجازی نشان می دهد که برخی از آنها از چنین عملیاتی خوشحال هستند و برخی دیگر نیز تاکید کرده اند که این عملیات واکنشی طبیعی به سیاست های شکست خورده کابینه نتانیاهو است. برخی دیگر ابراز امیدواری کرده اند که هواپیماهای بدون سرنشین دقیقاً در عملیات های بعدی به خانه نتانیاهو حمله کنند تا او و کابینه اش را تحت فشار قرار دهند.

برخی دیگر از فعال نشدن آژیرهای هشدار پس از ورود این پهپادها به سرزمین های اشغالی انتقاد کردند و از اینکه در عوض خانه نتانیاهو محافظت شده و او قبل از حمله منطقه را ترک کرده بود ابراز خشم کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.