افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

زنگ خطر سقوط قیمت TonCoin به زیر 5 دلار: بررسی دلایل احتمالی

  • کد خبر : 403065
زنگ خطر سقوط قیمت TonCoin به زیر 5 دلار: بررسی دلایل احتمالی

قیمت TonCoin در بیشتر هفته گذشته در محدوده 5 دلار در نوسان بوده است و اکنون سیگنال های مختلف از احتمال سقوط قیمت به زیر این حمایت کلیدی حکایت دارد. به گزارش اسمارتک نیوز، در حالی که TonCoin همچنان پتانسیل رشد بیش از سطوح فعلی را دارد، داده های اخیر نشان می دهد که قیمت […]

قیمت TonCoin در بیشتر هفته گذشته در محدوده 5 دلار در نوسان بوده است و اکنون سیگنال های مختلف از احتمال سقوط قیمت به زیر این حمایت کلیدی حکایت دارد.

به گزارش اسمارتک نیوز، در حالی که TonCoin همچنان پتانسیل رشد بیش از سطوح فعلی را دارد، داده های اخیر نشان می دهد که قیمت این ارز دیجیتال احتمالا برای مدتی کاهش می یابد. زیر 5 دلار سقوط خواهد کرد

سیگنال نزولی تونکوین

یکی از عوامل کلیدی که می تواند منجر به کاهش بیشتر قیمت تون کوین شود واگرایی آدرس‌های فعال روزانه (DAA) بلاک چین یک شبکه باز است. این شاخص سازگاری تغییرات قیمت یک دارایی دیجیتال با فعالیت بلاک چین کاربران آن را بررسی می کند.

زمانی که هم قیمت و هم تعداد آدرس‌های فعال افزایش می‌یابد، سیگنال خرید صادر می‌شود. برعکس، کاهش تعامل کاربر نشان دهنده افت احتمالی قیمت خواهد بود.

بر اساس داده‌های احساسات، تعداد آدرس‌های فعال روزانه شما در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۸.۵۹٪ کاهش یافته است. اتفاقی که ممکن است به دلیل روند نزولی قیمت تون کوین رخ داده باشد.

تعداد آدرس های فعال روزانه شما - منبع: Santiment
تعداد آدرس های فعال روزانه شما – منبع: Santiment

شاخص دیگری که از کاهش احتمالی قیمت تون کوین پشتیبانی می کند، نرخ رشد شبکه بلاک چین این شاخص میزان پذیرش D Open Network توسط کاربران جدید را دنبال می کند. افزایش این شاخص نشان دهنده رشد تعداد آدرس های جدیدی است که اولین تراکنش موفق خود را در شبکه انجام می دهند. کاهش این شاخص نشان دهنده بی میلی کاربران جدید به کار در شبکه بلاک چین است.

افزایش این شاخص اغلب می تواند با رشد قیمت همراه باشد. اما این اندیکاتور در شبکه تن در روزهای اخیر کاهش یافته است که از افت احتمالی قیمت تن سکه حمایت می کند.

رشد شبکه شما - منبع: Santimentرشد شبکه شما - منبع: Santiment
رشد شبکه شما – منبع: Santiment

پیش بینی قیمت تن کوین

شاخص جریان پول چاپکین یا به طور خلاصه CMF یکی از اسلاتورهای محبوب است که میزان جریان po را در یک بازه زمانی مشخص اندازه گیری می کند. هدف این شاخص تمایز بین دوره های انباشت و توزیع یک دارایی است.

زمانی که شاخص CMF بالای خط صفر باشد، می توان گفت که دارایی در فاز انباشت خالص است. سقوط آن به زیر صفر نشان دهنده تسلط فاز توزیع بر بازار است.

همانطور که مشخص است در حال حاضر شاخص CMF تون کوین به منهای 0.22 رسیده است که نشان می دهد این ارز دیجیتال با فشار فروش بالایی مواجه است. اگر این فشار فروش ادامه پیدا کند، قیمت شما می تواند به زیر حمایت 5.05 دلار کاهش یابد 4.69 دلار رسیدن

نمودار تایم فریم 1 روزه ToneCoin - منبع: TradingViewنمودار تایم فریم 1 روزه ToneCoin - منبع: TradingView
نمودار فریم زمانی 1 روز ToneCoin – منبع: TradingView

از طرف دیگر، اگر فروشندگان عقب نشینی کنند، خریداران می توانند بار دیگر کنترل بازار را در دست بگیرند. در این سناریو، افزایش فشار خرید می تواند قیمت تون کوین را بار دیگر بالا ببرد 6 دلار برای افزایش

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-20 10:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.