افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

از امروز تا چهارشنبه؛ روند کاهشی قابل توجه دما در کشور

  • کد خبر : 402930
از امروز تا چهارشنبه؛ روند کاهشی قابل توجه دما در کشور

به گزارش بازار، از سازمان هواشناسی امروز (یکشنبه) وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در دامنه های شمال غرب، غرب، جنوب غرب و جنوب البرز پیش بینی می شود. این شرایط از دوشنبه تا پنجشنبه در غرب، جنوب غرب، جنوب، نواحی مرکزی، دامنه های جنوبی البرز و شرق کشور پیش […]

به گزارش بازار، از سازمان هواشناسی امروز (یکشنبه) وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در دامنه های شمال غرب، غرب، جنوب غرب و جنوب البرز پیش بینی می شود. این شرایط از دوشنبه تا پنجشنبه در غرب، جنوب غرب، جنوب، نواحی مرکزی، دامنه های جنوبی البرز و شرق کشور پیش بینی می شود.

همچنین از امروز تا سه شنبه مناطق ساحلی و فراساحلی دریای خزر و نواحی مرکزی خلیج فارس مواج و متلاطم است و از امروز تا پنجشنبه در سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی می شود.

یکشنبه و دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب، خراسان شمالی، خراسان شمالی، ارتفاعات در استان های قزوین، البرز، تهران، زنجان و سمنانف. سه شنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، شمال کردستان و دامنه های البرز. و ارتفاعات چهارشنبه در تهران، قزوین، البرز مرکزی، قم، همدان، شمال غرب و برخی نقاط غرب کشور، فارس، بوشهر، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شمال و ارتفاعات کرمان و هرمزگان. طوفان، باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

روز پنجشنبه در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و برخی نقاط استان فارس، ارتفاعات بوشهر و کرمان بارش باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

لازم به ذکر است طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در مناطق مستعد شمال غرب و ارتفاعات مرکز و غرب البرز بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

آسمان امروز تهران تا ساعاتی دیگر صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش وزش باد و در ارتفاعات بارش پراکنده خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت به 25 و کمینه آن به 16 درجه بالای صفر می رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.