افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

ماجرای اسناد فاش شده درباره نقشه اسرائیل برای حمله به ایران چیست؟

  • کد خبر : 402863
ماجرای اسناد فاش شده درباره نقشه اسرائیل برای حمله به ایران چیست؟

به گزارش بازار، باراک راوید روزنامه نگار صهیونیست در اکسیوس نوشت: در پی انتشار دو سند ادعایی اطلاعاتی آمریکا در مورد تدارک اسرائیل برای حمله به ایران از طریق حساب کاربری تلگرام مرتبط با ایران، مقامات آمریکایی به شدت نگران یک رخنه امنیتی بزرگ هستند. این افشاگری ادعایی در حالی گزارش می‌شود که اسرائیل هفته‌هاست […]

به گزارش بازار، باراک راوید روزنامه نگار صهیونیست در اکسیوس نوشت: در پی انتشار دو سند ادعایی اطلاعاتی آمریکا در مورد تدارک اسرائیل برای حمله به ایران از طریق حساب کاربری تلگرام مرتبط با ایران، مقامات آمریکایی به شدت نگران یک رخنه امنیتی بزرگ هستند.

این افشاگری ادعایی در حالی گزارش می‌شود که اسرائیل هفته‌هاست که برای انتقام از ایران آماده می‌شود. کشوری که در اول اکتبر با رگبار موشک های بالستیک به اسرائیل حمله کرد.

این افشاگری می تواند تلاشی برای اخلال در عملیات اسرائیل باشد.

پنتاگون و دفتر مدیر اطلاعات ملی از اظهار نظر در مورد اسناد فاش شده خودداری کردند، اما صحت آنها را مورد بحث قرار ندادند.

یک کانال تلگرامی به نام میدل ایست اسپکتیتور روز جمعه مدعی شد که اسنادی را از منبعی در جامعه اطلاعاتی آمریکا در مورد تدارک اسرائیل برای حمله به ایران دریافت کرده است.

این کانال تلگرامی اغلب مطالبی برای ایران ارسال می کند و در پروفایل اکانت X وابسته به کانال ذکر شده که در ایران است.

این اسناد شامل گزارش اطلاعات بصری از آژانس اطلاعات ملی وزارت جنگ (NGA) است که اوایل این هفته در اختیار جامعه اطلاعاتی ایالات متحده قرار گرفت.

گزارش ادعایی به جزئیات اقدامات انجام شده در چندین پایگاه نیروی هوایی اسرائیل در روزهای اخیر، از جمله انتقال مهمات پیشرفته که در گزارش گفته می شود برای حمله به ایران بوده است، می پردازد.

در این گزارش همچنین آمده است که بر اساس سیگنال های آمریکا، نیروی هوایی اسرائیل در هفته جاری رزمایش بزرگی را با حضور هواپیماهای اطلاعاتی و جنگنده برای حمله احتمالی به ایران انجام داده است.

این گزارش همچنین جزئیات آماده سازی پهپادهای اسرائیلی برای حمله به ایران را ارائه می دهد.

اگر این گزارش دقیق باشد، نشان‌دهنده نظارت دقیق دستگاه اطلاعاتی ایالات متحده بر تدارک اسرائیل برای حمله به ایران، از جمله استفاده از ماهواره‌ها برای نظارت بر عملیات انجام شده در پایگاه‌های نیروی هوایی اسرائیل است.

این افشای احتمالی می تواند نشانه ای از یک رخنه امنیتی بسیار جدی در جامعه اطلاعاتی ایالات متحده باشد که منجر به دسترسی به اطلاعات محرمانه و فوق محرمانه به کانال تلگرامی وابسته به ایران شده است.

یک مقام ارشد اسرائیلی تاکید کرده است که نهاد نظامی اسرائیل از این درز اطلاعات ادعایی آگاه است و آن را بسیار جدی می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.