افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

طناب شکنی در فضای مجازی; کاسبان سلامت در 10000 سایت غیرمجاز با اعتبار هنرمندان فعالیت می کند + فیلم

  • کد خبر : 402858
طناب شکنی در فضای مجازی; کاسبان سلامت در 10000 سایت غیرمجاز با اعتبار هنرمندان فعالیت می کند + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، مدتی است که ویدئوهایی با محتوایی شبیه شکستن قلاب در فضای مجازی منتشر شده و از اعتبار هنرمندان و بازیگران برای تبلیغات استفاده می کنند. مهم نیست که استخوان ترقوه شکسته در دنیای پزشکی چه موقعیتی دارد. پزشکان بارها در این مورد هشدار داده اند. محمد رئیس زاده، رئیس سازمان […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، مدتی است که ویدئوهایی با محتوایی شبیه شکستن قلاب در فضای مجازی منتشر شده و از اعتبار هنرمندان و بازیگران برای تبلیغات استفاده می کنند.

مهم نیست که استخوان ترقوه شکسته در دنیای پزشکی چه موقعیتی دارد. پزشکان بارها در این مورد هشدار داده اند. محمد رئیس زاده، رئیس سازمان نظام پزشکی در گفت وگو با خبرنگار رکنا، گفت: ما به هیچ وجه از این رفتارها و تبلیغات در فضای مجازی به عنوان دارو چشم پوشی نمی کنیم، این گونه اقدامات مداخلات غیرمجاز در حوزه پزشکی است.

رئیس زاده با اشاره به ماجرای سعدی گفت: مردی که چشمش درد داشت به دامپزشک رفت و داروی حیوانات را در چشمش ریختند و نابینا شد و بعد به قاضی رفت اگر عاقل بودی. قاضی گفت: «به خاطر درد چشمتان به دامپزشکی مراجعه نمی‌کردید»، گفت: مردم باید احتیاط کنند و گول این تبلیغات مجازی را نخورند.

وی همچنین فعالیت 10 هزار سایت غیرمجاز در فضای مجازی در حوزه سلامت را برجسته کرد و اظهار داشت: ده هزار سایت غیرمجاز در این فضا فعال هستند و باید به مردم آموزش دهیم که سلامت خود را با این شارلاتان های فضای مجازی معامله نکنند.

رئیس زاده به شعار سازمان جهانی بهداشت اشاره کرد و گفت: شعار امسال سازمان بهداشت جهانی «خودمراقبتی» است و یکی از ارکان مهم خودمراقبتی افزایش سواد سلامت و حضور مردم است به مکان های معتبر برای درمان

وی افزود: مردم برای خدمات رسانی به مراکز معتبر مراجعه کنند، مراکزی که تخصص لازم را دارند مانند انجام عمل های زیبایی که امروزه بسیار رواج یافته است.

رئیس زاده همچنین به سایت سازمان نظام پزشکی اشاره کرد و گفت: در سایت سازمان نظام پزشکی تمامی اطلاعات پزشکان معتبر موجود است و افراد می توانند استعلام کرده و پزشکی را انتخاب کنند که تجربه لازم را داشته باشد.

وی در پایان درباره نحوه برخورد با این فعالان مجازی گفت: این افراد مانند قارچ رشد می کنند و هر بار که یک صفحه بسته می شود صفحه دیگری را فعال می کنند، تنها چیزی که می توانم بگویم این است که مردم هوشیار باشند و مراقب باشند. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.