افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

آیا فرمانده یحیی ملت را زنده می کند؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 402843
آیا فرمانده یحیی ملت را زنده می کند؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

خبرگزاری مهر یادداشت مهمان; علی اسکندری، پژوهشگر کارگروه مطالعات اجتماعی پژوهشکده باقرالعلوم: چه اتفاقی برای فرمانده افتاد؟ زیبا کردن آیا آن زندگی و برنامه ریزی برای 7 اکتبر را انتخاب کردید؟ چه چیزی باعث می شود که یک ملت اینگونه قیام کند و تفاوت مقاومت مردم غزه با سایر مبارزان چیست؟ این توحید است که […]

خبرگزاری مهر یادداشت مهمان; علی اسکندری، پژوهشگر کارگروه مطالعات اجتماعی پژوهشکده باقرالعلوم: چه اتفاقی برای فرمانده افتاد؟ زیبا کردن آیا آن زندگی و برنامه ریزی برای 7 اکتبر را انتخاب کردید؟ چه چیزی باعث می شود که یک ملت اینگونه قیام کند و تفاوت مقاومت مردم غزه با سایر مبارزان چیست؟ این توحید است که چنان روحیه ای در پیروان خود ایجاد می کند که از سخت ترین مقاومت ها نیز برخوردار می شوند. مشکل آنها آزادی است و هیچ سطحی از ظلم را تحمل نمی کنند. این برداشت توحید است که نشان دهنده ظلم و ستم جهانی در درون حکومت اسلامی نیست. این قیام اسلام است که آرامش را از جامعه بشری و مسلمان می گیرد.

درک این زندگی برای اقوام روی زمین سخت است. اما چون به آسمان نگاه می کنند در دل سخت زمین بیشتر لذت می برند. به همین دلیل زمینیان و نظام تحلیلی آن ها متوجه توحید نمی شوند. آنها را مسخره می کنند و به خاطر محیط به آنها روانی می گویند. خلسه و تعلیقی که در آن بودند تمام دارایی ها و آبروی مردم را بیهوده بخشیدند و از نگاه یک استاد سیاست ریش خاکستری به شما توصیه می کنند که دست بردارید تا حداقل کمی زندگی کنید. یا آن دیگری می گوید اندازه و قدر خود را بدان و پاهایت را فراتر از فرش دراز نکن. اینها کسانی بودند که از ناگنباش 401 هر نوع مرگی برایشان پسندیده بود و به قول خودشان به دنبال حیات بودند. آنها می ترسند که تعریف آنها از زندگی آسیب ببیند و کل سیستم تحلیلی آنها به یکباره فرو بریزد. مثل اینکه نمی فهمند برای زندگی می جنگند و از این زندگی خیلی لذت می برند. آنها از تعریف دیگری از زندگی می ترسند که از قضا با تعریف آنها بسیار مغایر است. حسادت این دلگرم کننده است که بیایید و این خبر را منتشر کنید.

اما این توحید است که فرمانده یحیی را اینگونه در خیابان های غزه می فرستد و می گوید من ساعتی سرگردان می شوم تا ببینم چه کسی می تواند سرنوشت خدای من را تغییر دهد. این فرمانده یحیی است که در ویرانه های خانه اش می نشیند و با تحقیر لبخند می زند. دشمن شما. فرمانده می توانست مذاکره کند کلید زندگی عادی کند است حتی اگر ذلیل باشد و آزاد نباشد، اما نمی تواند چنین فکر کند چون یکتاپرست است، ترجیح می دهد دشمنش را بر خرابه های خانه اش تحقیر کند تا در زندگی حقیر. هر چه سعی کردند او را بزنند، در نهایت نتوانستند او را در جایی که فکرش را هم نمی کردند، بزنند تا در آخرین لحظه که خدا می خواهد و سرنوشتش مرگ است، نشان دهد. ، وقتی کسی به آن فکر نمی کند، از بین می رود. در آخرین لحظه، چون خدا او را آزاد می‌خواست. دشمن شما با شهادت فیلمش تحقیر شد. توحید را برای همه توضیح داد. بله، شاید بعد از خمینی، این یحیی بود که توانست توحید را معنادارتر و جهانی کند.
همیشه برای من جای سوال بوده است، با اینکه مقاومت در برابر ظلم امری انسانی است، چرا مسلمانان بردبارترین مردم در برابر ظلم هستند و گردن ظالم را رها نمی کنند؟ چرا این اسلام است که چنین توانایی مبارزه با ظلم را در بین مسلمانان ایجاد می کند و آنها با همه سختی های آن از آن لذت می برند و به نظر می رسد شما تنها هستید که زندگی می کنید و می فهمید؟
مقاومت می تواند معنای دیگری از زندگی را برای ما ایجاد کند. در میان کارهایی که کردند، برای ما توضیح دادند که زندگی و آزادی یعنی کرنش و زنانگی، مقاومت، معنای اصلی زندگی و آزادی را برای ما به ارمغان آورد. مردم ایران باید افتخار کنند که تنها دولت مدافع آزادی در جهان هستند. فقط آنها رهبرانی دارند که برای این مقدار آزادی تلاش می کنند و هزینه می کنند. فقط مردمی هستند که حیثیتشان فقط به راضی بودن و خوابیدن خلاصه نمی شود، بلکه این بهای آزادی را می پردازند. بله، این آزادی است. آزادی از هر نوع سلطه. البته اینها مردم ایران هستند که همانطور که از رهبران خود آموخته اند با هیچ حاکم و دولت مردی پیمان برادری نبسته اند و بارها گفته اند که با هر نوع سلطه مشکل دارند و برای هیچ تفاوتی بین سلطه داخلی و خارجی وجود ندارد. این توحید است که این گونه بر آنها سنگینی کرده است. بنابراین در تنگنای اقتصادی، زنانشان طلا می دهند و مردانشان جان می دهند. همه شهادت را دوست دارند و فرقی بین چپ و راست نیست. پس از شهادت فرمانده زیبا کردن همه حسرت چنین مرگی را می خورند. مردمی که حماسه را به خاطر حماسه های دلشان بسیار دوست دارند. عشوه گری برو هر بار که آینه حماسه محو می شود، همه چیز به نام زندگی و آزادی تحمیل می شود.
مردمی که از بی آبروی حاکمان گلایه می کنند، اما تن به ذلت نمی دهند. از قضا با تحقیر درونی دست و پنجه نرم می کنند. این رزمندگان تاریخ مشکل ایران نیست، مشکل توحید است. ملت هند جنگیدند، ملت آفریقای جنوبی جنگیدند، بومیان استرالیا و آمریکا جنگیدند، کشورهای مستعمره جنگیدند. این طبیعت انسان است که با ظلم مبارزه کند، اما برای همه آنها چه شد؟ هضم شدند و تبدیل به قلب شدند. اما

این چه مکتبی است که 1400 سال می جنگد و مردانش هر چه بیشتر می کشند، جنگجویان بیشتری تحویل می دهند. مادرانشان به قتل فرزندانشان افتخار می کنند، فرزندی به دنیا می آورند که شهید اسلام می شود. و دخترانشان طولانی است آنها بچه هستند زنده شدن و شهید شدن. این چه پدیده ای است که زندگی می کند تا بمیرد؟ این چه روح آزاده ای است که برای مرگ زاده می شود و در مرگ لذت می برد و چنان سرشار از لذت است که هر که از بیرون آن را ببیند از لذتش شاد می شود و آرزوی چنین زندگی می کند.
یحیی زیبا کردن ما را زنده کرد 7 اکتبر ما را زنده کرد. داشتیم میمردیم اما زیبا کردن او ما را زنده کرد. زیبا کردن شادی مقاومت را دوباره به ما نشان داد، به ما چشید. فرمانده بار دیگر نشان داد که می توان با سلطه مقابله کرد. می توان با تمام قدرت و طرح های خود در 16 مهر با سلطه کامل مخالفت کرد که برنامه سلطه کامل را به هم می زند. زیبا کردن او سمت کثیف سلطه را به ما نشان داد. زیبا کردن او جهانی را زنده کرد که جوهر آنچه را که در حال رخ دادن بود آشکار کرد. در زمانی که همه چیز عادی می شد، حتی توافق با فلسطین، کل بازی سلطه را خراب کرد. این زیبا کردن او نشان داد که اگر در مقابل سلطه سکوت کنی، سلسله تو را نابود خواهد کرد. در زمانی که حتی عده ای در ایران به فکر برخورد با نظام السلطنه بودند و راه دیگری تصور نمی کردند. زیبا کردن او قانون را رسوا کرد.
بله، به جز محدین که می تواند آن رقم را بسازد. آنها به دنبال آزادی هستند. رهایی از سلطه از هرگونه سلطه. چه رازی که فرزندان شما به زندگی خود افتخار می کنند. مادران شایسته در مرگشان شاد و می خواستند فرزندان و شوهر داشته باشند تا راه آزادی را پیش ببرند. این زینب است که هر چه می کشد زیبایی را می بیند. ناموس برای او بسیار مهم است، بنابراین باید همه چیز را به خاطر ناموس داد. راز دوست داشتن یک فرد چیست؟
بنابراین خشم او می خواند که برای همه جذاب است. موحد بیشتر و بیشتر صحبت می کند خشم عمیق‌تر می‌خواند و افراد بیشتری را جذب می‌کند. آره من مرد ایرانی بله من مسلمانان متحد، به زندگی خود افتخار کنید. راه دیگری از زندگی را انتخاب کنید و جایگاه خود را در این لحظه از تاریخ بیابید. شاید تا 1400 سال این فرصت را نداشته باشید. چنانکه فرصتی برای معاصران حسین و بعد از آن نبود.
جالب اینجاست که توسعه واقعی جز با این زندگی حاصل نمی شود و رفاه جز با این استقامت حاصل نمی شود. یا زیر بار سلطه ای می افتی که زندگیت را می دزدد یا با سلطه می جنگی تا زندگی کنی. راه سومی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.