افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

فصل Alt نزدیک است. این سکه ها می توانند رهبران این چرخه باشند

  • کد خبر : 402767
فصل Alt نزدیک است. این سکه ها می توانند رهبران این چرخه باشند

ایان هپل (جان هاپل) و ین آلمان (Yann Allemann) با نام غیر ژنوتروپیک (Negentropic) فعال هستند، توییتی منتشر کردند و در آن پیش بینی آنها احتمالاً آلتکوین ها را در کوتاه مدت انجام دادند تصحیح جلوتر خواهند بود. به گفته بنیانگذاران Blockchain Homeland گلاسنود (GlassNode) اعلام کرد که با وجود این اصلاح کوتاه مدت، احتمالا […]

ایان هپل (جان هاپل) و ین آلمان (Yann Allemann) با نام غیر ژنوتروپیک (Negentropic) فعال هستند، توییتی منتشر کردند و در آن پیش بینی آنها احتمالاً آلتکوین ها را در کوتاه مدت انجام دادند تصحیح جلوتر خواهند بود.

به گفته بنیانگذاران Blockchain Homeland گلاسنود (GlassNode) اعلام کرد که با وجود این اصلاح کوتاه مدت، احتمالا پس از آن عملکرد آلت کوین های بیت کوین ظاهر خواهد شد گرفت.

آلت کوین ها بهتر از بیت کوین عمل می کنند

حساب کاربری Negentropic در توییتی نوشت:

شاخص چرخه بیت کوین/آلت کوین ما نشان می دهیم که تسلط بیت کوین افزایش یافته است و بازار در تسلط این پادشاه ارزهای دیجیتال است (محدوده زیر 50). ممکن است که افزایش دهد تسلط بیت کوین و کاهش قیمت آلتکوین ها فرصت ورود خوب به سرمایه گذاران بدهید. اگر این نشانگر در محدوده بالایی باشد ۵۰ این احتمال وجود دارد که شاهد یک آلت سیزن قوی باشیم.

نشانگر چرخه بیت کوین/آلت کوین - منبع: حساب Negentropic در X
شاخص چرخه بیت کوین/آلت کوین – منبع: حساب Negentropic در X

شاخص چرخه بیت کوین/آلت کوین بررسی می کند که آیا سرمایه گذاران توجه بیشتری به بیت کوین دارند یا آلت کوین ها. اگر این نشانگر عددی بالای 50 یعنی عملکرد آلت کوین ها بهتر از بیت کوین است و ممکن است بازار وارد فصل آلت شود.

در زمان نوشتن، قیمت بیت کوین 68250 دلار و در طول 24 ساعت گذشته تقریبا 0.56٪ افزایش یافته است

این تحلیلگران همچنین عملکرد پروژه های Tier-1 را بررسی کردند. آنها پیش بینی کردند که توکن های Solana، Ethereum و BNB احتمالاً در این فصل جایگزین افزایش می یابند. پیشتاز خواهد بود؛ در حالی که تمرکز از کاردانو و پولکادات حذف خواهد شد.

کدام یک از پروژه های قدیمی Tier-1 رهبری خواهد کرد؟ سولانا به جای اتریوم در چرخه های صعودی، اما مجبور است در این چرخه نیز بخشی از توجه و رشد را با اتریوم و BNB به اشتراک بگذارد. برای به اشتراک گذاشتن قرار دادن. کاردانو و پولکاداتا از بازار عقب افتاده اند و دیگر شکوه گذشته را ندارند. ما انتظار این روند را داریم ادامه زیرا پروژه های قوی تر سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص می دهند.

سولانا در 24 ساعت گذشته 0.51٪ افزایش یافته و در زمان نگارش با قیمت 154.63 دلار معامله می شود. قیمت اتریوم نیز در این دوره 0.55٪ افزایش یافته و نسبت به روز گذشته در سطح 2642 دلار و BNB قرار دارد 0.26٪ افزایش یافته و با قیمت 598 دلارنزدیک به سطح روانی 600 دلار واقع شده است

از طرفی قیمت کاردانو طی 24 ساعت گذشته ۲٪ افزایش یافته و تقریباً معادل است 0.35 دلار و قیمت پولکدات هم نسبت به دیروز می باشد ۳٪ در سطح افزایش یافت 4.36 دلار واقع شده است

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-19 17:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.