افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

جنایت وحشتناک در تهران/ زن جوان قربانی آزار و اذیت شد

  • کد خبر : 402752
جنایت وحشتناک در تهران/ زن جوان قربانی آزار و اذیت شد

به گزارش رکنا، چندی پیش زن جوان هراسانی به یکی از کلانتری های شمال تهران رفت و زمانی که مقابل مامور امنیتی قرار گرفت، گفت: چند ماه پیش با مرد جوانی آشنا شدم. در اینستاگرام با هم آشنا شد و یک روز با یک درخواست برای ناهار به خانه مرد جوان رفتم، اما او ناگهان […]

به گزارش رکنا، چندی پیش زن جوان هراسانی به یکی از کلانتری های شمال تهران رفت و زمانی که مقابل مامور امنیتی قرار گرفت، گفت: چند ماه پیش با مرد جوانی آشنا شدم. در اینستاگرام با هم آشنا شد و یک روز با یک درخواست برای ناهار به خانه مرد جوان رفتم، اما او ناگهان به من حمله کرد. آزار و اذیت شیطانی

زن جوان پس از طرح شکایت و ارائه پرونده در دادگاه برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان این شعبه بازپرسی صحت اظهارات شاکی را تایید کردند بنابراین پرونده وارد مرحله کیفری شد.

تیم جنایی در اولین قدم هویت مرد بد را شناسایی کردند اما متوجه شدند که او پشت جنایت بوده است. جنایت سیاه او به خانه برنگشته است.

در این شعبه از تحقیقات، تیم پلیس به طور محتاطانه در اطراف محل ملاقات و منزل متهم مستقر شد که در یک مرحله مجرم دستگیر شد.

سرانجام متهم در شمال تهران شناسایی و دستگیر شد. متهم پس از انتقال به اداره پلیس منکر جرم خود شد اما پس از مواجهه با شاکی و نتیجه آزمایشات پزشکی قانونی چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به بدرفتاری با مرد جوان اعتراف کرد. دختری در خانه بود و ادعا کرد که این کار را به دلیل وسوسه های بد انجام داده است. این جنایت سیاه است.

با صدور قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی، متهم تا روز محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران روانه زندان شد و روند قانونی پرونده ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.