افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

ازدواج شیرین و رویایی پیرمرد 86 ساله با عشق اولش + عکس

  • کد خبر : 402700
ازدواج شیرین و رویایی پیرمرد 86 ساله با عشق اولش + عکس

۱۴۰۳/۰۷/۲۹ ۰۳:۰۶:۴۵ | | کد خبر: 71969 یک مرد چینی 86 و 81 ساله پس از گذشت 60 سال از اولین ملاقات آنها در مقابل عزیزانش ابراز عشق کرد و سرانجام ازدواج کرد. به گزارش ساعت 9 صبح؛ یک مدیر سابق 86 ساله از جنوب چین پس از 60 سال جدایی با اولین عشق خود […]

یک مرد چینی 86 و 81 ساله پس از گذشت 60 سال از اولین ملاقات آنها در مقابل عزیزانش ابراز عشق کرد و سرانجام ازدواج کرد.

به گزارش ساعت 9 صبح؛ یک مدیر سابق 86 ساله از جنوب چین پس از 60 سال جدایی با اولین عشق خود که اکنون 81 سال دارد ازدواج کرد. این ویدئوی جنجالی در 14 آوریل در شهر یایانگ استان هونان فیلمبرداری شده است. ژو گویلین، مدیر سابق دبیرستان گائوپینگ در یایانگ، با اولین عشق خود پس از تحصیل در دانشگاه پکن، خانم یانگ شیائوگی ازدواج کرد.

ازدواج پیرمرد

محل برگزاری عروسی مملو از هیجان بود، با یک فرش قرمز بلند که در آن زوج سالخورده دست در دست هم راه می رفتند، در محاصره دانش آموزان مدرسه ای پرچم گردان و گروه های محلی که بر فضای جشن افزوده بود. آنها در روزهای اولیه جمهوری خلق چین وقتی همدیگر را ملاقات کردند، ملاقات کردند. آنها هر دو دانشجوی دانشگاه پکن بودند و دوستی و عشق عمیقی نسبت به یکدیگر داشتند. اما به دلیل شرایط تاریخی و رویدادهای مختلف زندگی، آنها راه های جداگانه خود را برای شغل در مکان های مختلف دنبال کردند و با وجود تشکیل خانواده های جداگانه و لذت بردن از زندگی در محاصره فرزندان و نوه ها، رویای ازدواج آنها محقق نشد. همسران عشق دیرینه خود را دوباره زنده کردند. اکنون و در سالهای پایانی خود، ازدواج آنها از حمایت بی قید و شرط خانواده و دوستانشان برخوردار است. 60 سال پس از اولین ملاقات، فارغ التحصیلان دانشگاه پکن در حضور عزیزانشان ابراز عشق کردند و سرانجام ازدواج کردند.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.