افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

مقام آمریکایی: درز اطلاعات طبقه بندی شده بسیار نگران کننده است

  • کد خبر : 402668

به گزارش خبرآنلاین ایسنا، منابع اطلاعاتی آمریکا چندین سند محرمانه در خصوص تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی منتشر کردند. به گزارش پایگاه خبری «اکسیوس»، گروه یا رسانه ای که این اطلاعات را فاش کرده است، برای مقامات آمریکایی «مهم نیست» اما نگرانی اصلی آنها «چگونگی افشای این اطلاعات طبقه بندی شده» است. این پایگاه خبری آمریکایی […]

به گزارش خبرآنلاین ایسنا، منابع اطلاعاتی آمریکا چندین سند محرمانه در خصوص تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری «اکسیوس»، گروه یا رسانه ای که این اطلاعات را فاش کرده است، برای مقامات آمریکایی «مهم نیست» اما نگرانی اصلی آنها «چگونگی افشای این اطلاعات طبقه بندی شده» است.

این پایگاه خبری آمریکایی در گزارش خود اسناد فاش شده را به تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص حمله احتمالی این رژیم به ایران ربط داد و نوشت: اسناد فاش شده حاکی از جزئیات فعالیت های نظامی اسرائیل در پاسخ به حمله ایران در اول اکتبر است.

ایران در 10 اکتبر (اول مهر) در عملیات “صادق 2” در مقابل اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در قتل و شهادت اسماعیل هنیه رئیس سابق دفتر سیاسی حماس در تهران نقض حاکمیت ملی ایران و تروریسم فرامرزی تلقی می شود. این سازمان با ترور و شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان و ژنرال عباس نیل‌فروشان، مشاور ارشد نظامی ایران در لبنان در جریان حملات به جنوب، پاسخ داد. این کشور

مقامات ایرانی تاکید کرده اند که در صورت هرگونه اقدام تهاجمی بعدی رژیم صهیونیستی و متحدانش علیه ایران، زیرساخت های این رژیم و منافع متحدانش در منطقه هدف مشروع حملات نظامی ایران خواهد بود.

با این حال، بر اساس اسناد فاش شده که آکسیوس می گوید از داخل نهاد امنیتی آمریکا درز کرده است، گزارش آژانس اطلاعات فضایی ملی آمریکا با استفاده از تصاویر ماهواره ای از پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی نوشته شده است.

بر اساس گزارش این پایگاه خبری، اطلاعات فاش شده جزئیات رزمایش نیروی هوایی اسرائیل را فاش کرده و در صورت «تأیید» صحت، حاکی از «بررسی دقیق تحرکات اسرائیل توسط نیروهای اطلاعاتی آمریکایی با استفاده از ماهواره های جاسوسی» است. “.

به طور جداگانه، اکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی که نامش فاش نشده گزارش داد: ” تحت هر شرایطی، انتشار این اطلاعات حساس نگران کننده است. این تحول می تواند نشان دهنده درز گسترده اطلاعات به مخفی ترین ساختار اطلاعاتی آمریکا باشد.”

یک مقام رژیم صهیونیستی نیز به آکسیوس گفت که رژیم اشغالگر از انتشار این اطلاعات مطلع است و آن را «جدی» دنبال می کند.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.