افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

از صفر تا صد زندگی همسر اول امین حیایی و مادر دارا حیایی + زندگی خصوصی عکس های شخصی و بیوگرافی مونا بانکی پور

  • کد خبر : 402644
از صفر تا صد زندگی همسر اول امین حیایی و مادر دارا حیایی + زندگی خصوصی عکس های شخصی و بیوگرافی مونا بانکی پور

در بیوگرافی مونا بانکی پور می خوانیم که او متولد 1355 بود و در سینما و تلویزیون فعالیت می کرد. اما چیزی که بیش از همه در مورد او جلب توجه می کند رابطه قبلی اش با امین حیایی سوپراستار سینمای ایران و پسر مشترکشان دارا حیایی است. بیوگرافی مونا بانکی پور مونا بانکی پور […]

در بیوگرافی مونا بانکی پور می خوانیم که او متولد 1355 بود و در سینما و تلویزیون فعالیت می کرد. اما چیزی که بیش از همه در مورد او جلب توجه می کند رابطه قبلی اش با امین حیایی سوپراستار سینمای ایران و پسر مشترکشان دارا حیایی است.

بیوگرافی مونا بانکی پور

مونا بانکی پور متولد 16 خرداد 1355 و در تهران به دنیا آمد. مادرش فرزانه داوری و پدرش امیر همایون بانکی پور است. او مدتی وارد دنیای تلویزیون و سینما شد و در سال 1396 فیلمی به نام قمر در عقرب را کارگردانی کرد اما به دلایل نامعلومی هیچ گاه به اندازه یک بازیگر و کارگردان، فعالیت او در این عرصه هنری اوج نگرفت.

مونا بانکی پور

او به تیپ جوانی علاقه دارد و در اکثر عکس هایی که از او می بینیم می توانید همین نوع پوشش و آرایش مو را ببینید. حتی در پست های اینستاگرامش هم این موضوع کاملا مشخص است و خود خانم مونا بانکی پور نیز چندین بار به علاقه مندی به تیپ پسرانه اشاره کرده است.

ازدواج مونا بانکی پور با امین حیایی

مونا بانکی پور و امین حیایی در سال 1371 با یکدیگر ازدواج کردند. امین حیایی در آن زمان تنها 22 سال داشت و هنوز اولین گام های خود را به عنوان بازیگر بر می داشت. این زوج یک سال با هم زندگی کردند و تنها پس از یک سال به مرز جدایی و طلاق رسیدند.

مونا بانکی پور

همانطور که گفتیم او همسر اول و سابق امین حیایی است و حاصل زندگی مشترک آنها پسری به نام دارا حیایی است که اکنون در جوانی به سر می برد.

دارا حیایی متولد ۱۳۷۵ است و تنها دختر این دو و البته تنها دختر امین حیایی است. تا کنون هیچ جنجال و جنجالی در مورد دلیل طلاق امین حیایی و مونا بانکی وجود نداشته است و شاید دلیل آن گذشت زمان زیادی از این موضوع باشد. به هر حال دارا حیایی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و در زمان اکران فیلم موفق «شعله» به همراه مادرش مونا بانکی پور حضور داشتند. وی در این زمینه مسائلی را مطرح کرد.

مونا بانکی پور

جالب است بدانید که این دو بر سر حق حضانت دارا حیایی با هم درگیر شدند و پیچ و خم های قانونی پیش آمد اما در نهایت مونا بانکی پور پذیرفت که پسر مشترکشان با مادربزرگش بزرگ شود.

فعالیت های هنری مونا بانکی پور

همان طور که گفتیم مونا بانکی پور در سینما و تلویزیون فعال نبوده و در این زمینه ضعیف عمل کرده است. بیشتر علاقمندان سینما و تلویزیون او را با بازی در مجموعه تلویزیونی «خواب و بیدار» به کارگردانی مهدی فخیم زاده به یاد دارند. مونا بانکی پور در این سریال نقش همسر دانیال حکیمی را بازی کرد. او همچنین در سال 1381 در فیلم «خانه ای در شن» به ایفای نقش پرداخت.

پس از آن مدتی همراه دارا حیایی به خارج از کشور مهاجرت کرد و در ایران حضور نداشت.

اما فرزانه داوری، مادر مونا بانکی پور نیز بازیگر بود و در فیلم «موی سرخ» محصول سال 1353 به کارگردانی عبدالله غیابی خوش درخشید. او بعدها مدتی از دنیای سینما خداحافظی کرد و در ایالات متحده آمریکا به تحصیل هنر پرداخت. فرزانه داوری پس از چند سال دوباره به این کار بازگشت و بار دیگر در چند فیلم ظاهر شد. از دیگر آثار او می توان به فیلم «پرواز در قفس» ساخته حبیب کاوش در سال ۱۳۵۷ و فیلم برادرکشی ایرج قدری اشاره کرد. پس از آن مدتی همراه دارا حیایی به خارج از کشور مهاجرت کرد و در ایران زندگی کرد. حاضر نیست

مونا بانکی پور

اما فرزانه داوری، مادر مونا بانکی پور نیز بازیگر بود و در فیلم «موی سرخ» محصول سال 1353 به کارگردانی عبدالله غیابی خوش درخشید. او بعدها مدتی از دنیای سینما خداحافظی کرد و در ایالات متحده آمریکا به تحصیل هنر پرداخت. فرزانه داوری پس از چند سال دوباره به این کار بازگشت و دوباره در چند فیلم ظاهر شد. از دیگر آثار او می توان به فیلم «پرواز در قفس» ساخته حبیب کاوش در سال 1357 و فیلم «برادر کشی» ایرج قدری در همان سال اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.