افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

زیبایی شگفت انگیز نگین پارسا نوازنده مشهور ایرانی! + عکس های جذاب و بیوگرافی نگین پارسا.

  • کد خبر : 402619
زیبایی شگفت انگیز نگین پارسا نوازنده مشهور ایرانی! + عکس های جذاب و بیوگرافی نگین پارسا.

جواهر پارسا او نوازنده و آهنگساز توانای ایرانی است که اخیراً به یکی از ترندهای فضای مجازی تبدیل شده است. ناگین پارسا با خوانندگان معروفی چون کاوه یغمایی، بنیامین بهادری، رضا صادقی و گروه دات (گروه موسیقی شهره سلطانی) همکاری داشته است. بیوگرافی نگین پارسا نگین پارسا خواننده، ترانه سرا و نوازنده ایرانی متولد ۱۴ […]

جواهر پارسا او نوازنده و آهنگساز توانای ایرانی است که اخیراً به یکی از ترندهای فضای مجازی تبدیل شده است. ناگین پارسا با خوانندگان معروفی چون کاوه یغمایی، بنیامین بهادری، رضا صادقی و گروه دات (گروه موسیقی شهره سلطانی) همکاری داشته است.

بیوگرافی نگین پارسا

نگین پارسا خواننده، ترانه سرا و نوازنده ایرانی متولد ۱۴ دی ۱۳۶۸ در تهران است. او با بسیاری از خوانندگان در ژانر راک همکاری می کند و اکنون یک گیتار الکتریک و نوازنده حرفه ای کرال است.

نگین و خانواده اش

جواهر پارسا

نگین می گوید همه اعضای خانواده اش تماشاگر موسیقی بودند، اما هیچ کدام موسیقی دان نبودند. خانواده نگین دوست داشتند که او پزشک شود، اما بر خلاف میل آنها، نگین خود را وقف موسیقی می کند. مادرش فوت کرده و او دو خواهر بزرگتر دارد. او هنوز مجرد و مجرد است.

شروع فعالیت

جواهر پارسا

خانم پارسا کار خود را با نوازندگی آغاز کرد و وارد عرصه موسیقی شد. او می گوید از 9 سالگی به موسیقی علاقه مند بوده و در همان سن و سال در مورد نواختن گیتار با راکت بدمین مانند سایر گیتاریست ها خیال پردازی کرده است. پس از آن، او پدرش را متقاعد می کند که برای او یک گیتار بخرد و شروع به یادگیری موسیقی می کند.

جواهر پارسا

او با دیدن ویدیوهای سبک راک در MTV به این سبک علاقه مند شد و شروع به خوانندگی در این سبک کرد. نگین می گوید در بزرگسالی وقتی به فکر کار در این حرفه افتاد موانع و موانع زیادی از جمله ممنوعیت خوانندگان زن، ممنوعیت همخوانی زنان و… را دید، اما هیچ کدام مانع از پیشرفت و حرکت او نشد. به جلو. در این زمینه موسیقی را نزد بابک ریاحی پور (همسر سابق مهتاب کرامتی) آموخت. اولین قطعه اش را در 18 سالگی با تنظیم ایمان حجتی منتشر کرد و اولین اجرایش با کاوه یغمایی در سبک راک بود.

رابطه عاطفی و بسیاری از خواستگاران زیبا.

جواهر پارسا

نگین در مصاحبه ای از رابطه عاطفی خود با استادش بابک ریاحی پور در سال 90 خبر داد و گفت که پشیمان نیست و به آن افتخار می کند. او بابک ریاحی پور را بسیار پخته و صادق می داند و از استاد خود در عرصه هنر، زندگی و موسیقی بسیار آموخته است.

وی همچنین خاطرنشان کرد که هدف از این رابطه عاطفی ازدواج نبوده و زمانی که پدرش بیمار شد، برای کمک به بهبودی تمام وقت پدرش به خانواده‌اش مراجعه کرد. او در گفت و گوی خود گفت که می داند بابک ریاحی پور اکنون ازدواج کرده است و برای او آرزوی موفقیت کرد.

جواهر پارسا

زمانی که پدر ناگین در بیمارستان بود، خواستگاران زیادی برای او پیدا شدند. حتی پزشکان مجرد هم از ناگین خواستگاری کرده بودند، اما ناگین به هیچ یک از آنها پاسخ مثبت نداد. او از شرایط سخت مالی در دوران بیماری پدرش می گوید و از آن دوران به عنوان دوران بسیار سخت زندگی اش یاد می کند. خوشبختانه جناب پارسا اکنون بهبود یافته و در حال حاضر روی ویلچر و در خانه هستند. اما تمام امید ناگین به پدرش و احساس حضور پدر در زندگی اوست.

سبک موسیقی مورد علاقه

جواهر پارسا

نگین می گوید تمرکز اصلی من خوانندگی و خوانندگی است و سبک مورد علاقه ام راک است. اما چون این نوع موسیقی در ایران مخاطب زیادی ندارد، هنوز گروه مستقلی تشکیل نداده ام، اما به آینده امیدوار هستم و برنامه هایی برای تشکیل گروه دارم.

فعالیت مدلسازی

این نوازنده توانا به دلیل چهره زیبای خود مدتی است که خود را وقف عکاسی هنری، گریم تبلیغاتی و مدلینگ کرده است.

حواشی گوهرهای پارسا; رسیتال انفرادی در کنسرت حمید عسگری

جواهر پارسا

نگین در بهمن ماه ۱۳۹۶ در کنسرت حمید عسگری حاضر شد و قرار بود در این اجرا کمی بخواند و در حین اجرا ابیاتی از یک شعر را خواند که با استقبال و تشویق حضار مواجه شد. در همان لحظه عوامل پشت صحنه میکروفون نگین را قطع کردند اما حمید عسگری میکروفون خود را به او می دهد تا به خوانندگی ادامه دهد. پس از این اتفاق شایعات زیادی در فضای مجازی منتشر شد که از آن جمله می توان به ممنوعیت وی اشاره کرد.

خانم پارسا پس از شنیدن خبر محرومیتش در اینستاگرامش منتشر کرد:

امروز خبر ممنوع الکار شدنم را شنیدم، یاد روز کنسرت و در واقع آخرین اجرایم افتادم. وقتی مثل همیشه ما را صدا زدند که آماده برویم روی صحنه، شروع به دعا کردم و گفتم خدای مهربان باز هم با من می آیی؟ مواظب من باش.. یه مدت قلبم نزن… و بعد روی صحنه رفتم و بهترین اجرای عمرم را ارائه دادم. امروز به من خبر رسید که دیگر نمی توانم و نمی توانم.

جواهر پارسا

من از کسی که مرا تحریم کرده متنفر نیستم. من صبر خواهم کرد، من برای صبر آفریده شدم، این را در سرزمین های سخت تر آموختم. یاد گرفتم در کنار پدرم منتظر بمانم، وقتی که در کما بود، دستش را بگیرم، هر روز برای دو سال تمام، قطره قطره داروهایی را که از بالای سرش در رگ هایش می گذرد، بشمارم، تا زمانی که برگردد، حتی می تواند دوباره نفس بکش، قسم خوردم که درستش کنم. با عشق درستش می کنم، تا روزی که دوباره نفس بکشد و نامم را صدا بزند.

آن روز جایزه ای گرفتم که در دنیا وجود ندارد، منتظر “زندگی” بودم، یک نفس به ظاهر ساده و یک زندگی. موسیقی برای من عشق، زندگی و روح است… منتظرش هستم، عشق و روزی نه چندان دور، موسیقی نامم را خواهد خواند.

حمایت بنیامین بهادری از نگین پارسا

یک روز قبل از کنسرت بنیامین بهادری در کرمان به وی اطلاع داده شد که دو نوازنده این اجرا (نگین پارسا نوازنده گیتار و مژگان ابوالفتحی نوازنده سازهای کوبه ای) نمی توانند روی صحنه بروند. بنیامین بهادری پس از شنیدن این خبر کنسرت خود را برای حمایت از هنرمندان زن عرصه موسیقی کشور لغو کرد. در پی این اقدام آقای بهادری، نگین پارسا از این حمایت بنیامین بهادری تشکر کرد.

تجربه بازیگری

خانم پارسا علاوه بر بازی، سابقه بازیگری را نیز داشته است. او در فیلمی که در فرانسه پخش شد، نقش یک سرباز آمریکایی را در جنگ افغانستان بازی کرد که در افغانستان گرفتار می شود و تا زمانی که یک دختر افغان او را نجات می دهد، توسط طالبان تعقیب می شود. او پس از مرگ مادرش این نقش را بر عهده گرفت و به همین دلیل از آن دوران به عنوان دوران سخت یاد می کند. همچنین لهجه آمریکایی و لوکیشن فیلمبرداری از سختی های این فیلم بود که باعث عفونت ریوی ناگین نیز شد. کارگردان این فیلم رامین رسولی و «سگ ها دیشب نخوابیدند» نام دارد.

جواهر پارسا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.