افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

برگزاری نشست وزرای کشورهای عضو تراسیکا در سه ماه آینده در تهران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 402522
برگزاری نشست وزرای کشورهای عضو تراسیکا در سه ماه آینده در تهران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی امروز (شنبه 28 مهر) با Ast آسوابایوف دبیر کل تاراسیک در وزارت راه و شهرسازی ملاقات و بحث شد. رئیس جمهور بین دولتی تاراسیک (اروپا، قفقاز، کریدور حمل و نقل آسیا) طی یک سفر دو روزه از مقر دبیرخانه تاراسیک وی در باکو از طریق […]

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی امروز (شنبه 28 مهر) با Ast آسوابایوف دبیر کل تاراسیک در وزارت راه و شهرسازی ملاقات و بحث شد.

رئیس جمهور بین دولتی تاراسیک (اروپا، قفقاز، کریدور حمل و نقل آسیا) طی یک سفر دو روزه از مقر دبیرخانه تاراسیک وی در باکو از طریق زمینی به آستارا سفر کرد و از خطوط ریلی و بزرگراهی این مسیر بازدید کرد و در نهایت برای دیدار با وزیر راه و شهرسازی کشورمان برای برگزاری نشست وزیران به تهران آمد. تاراسیک و انتقال ریاست دوره ای تاراسیک مذاکره و گفتگو کنید.

همچنین به گفته امین بلند شو ناظر امور بین الملل بین المللی اجلاس امسال وزارت راه و شهرسازی تاراسیک به ریاست جمهوری کشورمان و با حضور 14 کشور عضو تاراسیکدر بهمن ماه 2025 در تهران برگزار می شود.

بلند شو و افزود: تا جلسه وزیران تصمیم گیری می شود. تاراسیک سه ماه دیگر به رهبری کشورمان برگزار می شود و در جلسه امروز مقدمات این کار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ناظر امور بین الملل بین المللی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی کشورمان در جلسه امروز با دبیرکل ستاد دیدار و گفتگو کرد. تاراسیکابتکارات ایران به عنوان رئیس جمهور تاراسیک ارائه و تاکید شد که این ابتکارات شامل افزایش همکاری کشورهای عضو است. تاراسیک و نقش ترانزیتی ایران در منطقه را ارتقا دهد.

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی کشورمان دستورات لازم برای اجرای ابتکارات را صادر و آمادگی خود را برای برگزاری باکیفیت ترین اجلاس وزیران طی سه ماه آینده در تهران اعلام کرد.

یعنی رئیس جمهور بین دولتی تاراسیک امروز در تهران با سیدجلال الدین علوی سبزواری، مدیرکل همکاری های اقتصادی چندجانبه و بین المللی بین المللی همچنین وزارت امور خارجه، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و جبارعلی زکاری مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.