افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

ضرب و شتم وحشیانه نیروهای اورژانس / فرار یک نفر

  • کد خبر : 402450
ضرب و شتم وحشیانه نیروهای اورژانس / فرار یک نفر

به گزارش رکنا، محمدجواد یزدانی شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوالی ساعت 44 روز جمعه 6 مهرماه وقوع یک نزاع در یکی از خیابان های شهرستان کاشمر به مرکز اورژانس 115 کاشمر اعلام شد که بلافاصله اورژانس 115 به محل اعزام شد. واحدها به محل حادثه مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر افزود: […]

به گزارش رکنا، محمدجواد یزدانی شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوالی ساعت 44 روز جمعه 6 مهرماه وقوع یک نزاع در یکی از خیابان های شهرستان کاشمر به مرکز اورژانس 115 کاشمر اعلام شد که بلافاصله اورژانس 115 به محل اعزام شد. واحدها به محل حادثه

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر افزود: زمانی که کارشناسان اورژانس پس از ارائه خدمات اولیه در حال انتقال 3 مصدوم به بیمارستان بودند، یکی از مجروحان شروع به فریاد فحاشی کرد و سپس سه مجروح با کارشناسان 115 داخل ساختمان درگیر شدند. آمبولانس از نظر فیزیکی تایید می کنند که در این حادثه هر دو اورژانس 115 مورد را نیرو می دهند. کتک زدن آنها قرار می گیرند و در نتیجه یکی از پرسنل اورژانس زخمی می شود و لباس تیم اورژانس دیگر پاره می شود.

وی با اشاره به اینکه در کمترین زمان 115 تیم امدادی دیگر فراخوان می شود و مصدومان درگیری و همکارشان به بیمارستان منتقل می شوند، افزود: یکی از مجروحان درگیری از اورژانس بیمارستان متواری شد و سایرین دو مصدوم پس از مداوا در اورژانس بیمارستان با حضور پلیس به کلانتری منتقل شدند.

یزدانی گفت: این متهمان هم اکنون در بازداشت به سر می برند و کارشناس مصدوم تحت مداوا قرار گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: شکایت شبکه بهداشت و درمان از این افراد تا حصول نتیجه و مجازات مقصران ادامه دارد.

وی تصریح کرد: قطعاً علاوه بر خدمت رسانی به مردم شریف، کرامت همکاران اورژانس 115 و سایر نیروهای این حوزه، حفظ سلامت این عزیزان از اولویت های مهم ما بوده و با هرگونه تخلف برخورد خواهد شد. از طریق مراجع قضایی پیگیری جدی تا حصول نتیجه انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.