افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

تایید تراکنش های اختیاری ETF ها می تواند منجر به شکستن رکورد بیت کوین شود!

  • کد خبر : 402404
تایید تراکنش های اختیاری ETF ها می تواند منجر به شکستن رکورد بیت کوین شود!

تحلیلگران QCP Capital معتقدند که تایید معاملات اختیار معامله بیت کوین ETF توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده می تواند نقدینگی قابل توجه برای ورود به بازار بزرگترین ارز دیجیتال دنیای کریپتو. دیروز، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، درخواست های بورس نیویورک (NYSE) و بورس گزینه های هیئت مدیره شیکاگو (CBOE) […]

تحلیلگران QCP Capital معتقدند که تایید معاملات اختیار معامله بیت کوین ETF توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده می تواند نقدینگی قابل توجه برای ورود به بازار بزرگترین ارز دیجیتال دنیای کریپتو.

دیروز، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، درخواست های بورس نیویورک (NYSE) و بورس گزینه های هیئت مدیره شیکاگو (CBOE) را برای فهرست کردن گزینه های صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) تایید کرد. تحلیلگران پیش بینی می کنند که چنین رویدادی می تواند منجر به رشد قیمت بیت کوین در ماه های آینده شود.

بر اساس گزارش امروز شرکت بازرگانی QCP Capital چنین تصمیمی قابل اتخاذ است ورود سرمایه ETFارزش بیت کوین را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. در این گزارش آمده است:

ادامه جریان سرمایه به ETF ها نشان می دهد که تقاضای نهادی همچنان قوی است. با تصویب امروز کمیسیون بورس برای اضافه شدن معاملات اختیار معامله به صندوق های ETF بیت کوین، پیش بینی می کنیم نقدینگی مورد نیاز برای جذب جریان های ورودی پایدار به این صندوق ها تامین شود.

ادامه جریان ورودی سرمایه به ETF ها می تواند به بیت کوین کمک کند تا رکوردها را بشکند. همانطور که قبلاً گزارش دادیم، ETF تا اواسط فوریه تقریباً بود ۷۵٪ آنها از جمله سرمایه گذاری های جدید در بیت کوین بودند و همین امر باعث شد که قیمت این ارز دیجیتال در آن زمان از 50000 دلار فراتر رود.

نمودار بیت کوین 1 ساله تایم فریم - منبع: کوین تلگراف
نمودار بیت کوین 1 ساله بازه زمانی – منبع: کوین تلگراف

تجمع دارایی های پرخطر قبل از انتخابات آمریکا

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر می تواند اشتهای سرمایه گذاران را برای دارایی های پرخطر مانند بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

به گفته تحلیلگران QCP Capital، چنین رویدادی می تواند منجر به افزایش قیمت دارایی های پرریسک شود. در هفته های منتهی به انتخابات منجر به:

با صعود بازار سهام ایالات متحده به بالاترین سطوح تاریخ و کاهش تجارت ین با نزدیک شدن به انتخابات، ریسک پذیری سرمایه گذاران قوی تر خواهد شد. این امر قیمت دارایی های پرریسک تر را بالاتر می برد و از اکتبر معروف (اشاره به اکتبر های صعودی بیت کوین) حمایت می کند.

در حال حاضر بازارها برای انتخابات آمریکا که کمتر از سه هفته آماده می شوند. در حال حاضر در بازار پیش بینی پلی مارکت، شانس پیروزی دونالد ترامپ به افزایش یافته است 6.2٪ رسیده است

برای ادامه روند صعودی، کندل بیت کوین باید بالای 67800 دلار بسته شود

همزمان با روند صعودی بیت کوین در روزهای اخیر، تحلیلگران پیش بینی های مختلفی را برای این ارز دیجیتال انجام داده اند. به گفته Rekt Capital، تحلیلگر معروف دنیای رمزارز، بیت کوین باید هفته باشد بالاتر از سطح 67800 دلار به پایان برسد تا روند صعودی فعلی ادامه یابد.

این تحلیلگر روز گذشته در توییتی در این رابطه نوشت:

ما در آستانه تایید شکست صعودی و عبور از خط مقاومت کانال نزولی چند ماهه بیت کوین هستیم. یک شمعدان هفتگی مانند این صعودی خواهد بود.

نمودار بازه زمانی 1 هفته ای بیت کوین - منبع: Rekt Capitalنمودار بازه زمانی 1 هفته ای بیت کوین - منبع: Rekt Capital
نمودار بازه زمانی 1 هفته ای بیت کوین – منبع: Rekt Capital

شکست احتمالی صعودی بیت کوین می تواند در این هفته با جریان های مثبت ETF بیت کوین حمایت شود. همانطور که قبلاً گزارش دادیم، جریان خالص ETF های بیت کوین دو روز پیش، تنها 10 ماه پس از راه اندازی، از 20 میلیارد دلار گذشت. جالب است بدانید رسیدن به این نقطه عطف برای ETF های طلا تقریبا پنج سال زمان گذشت!

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-19 20:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.